• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Ja, of ze worden helemaal gek, want vrouwen, of ze praten je de grond in omdat je een vrouw bent. Je hoort in de keuken, niet achter een pc. Lol.

    En als je dan toch het in je hoofd haalt hun heilige domein der games te betreden, dan ben je alleen maar een 'gamerguurrll' en wil je alleen maar de aandacht. En denk ook vooral niet dat je er ooit bij zal horen omdat je Skyrim speelt, want heb je ook de andere delen van TES gespeeld? Hmm? Nou? Echte gamers spelen álle delen, niet alleen maar het populairste spel uit de franchise. n0ob, f4kerrr.
    Dat soort jongens vragen gewoon om een klap in hun gezicht. Net zoals de meiden die echt gamen voor aandacht though.

    Zoals de helft van de vrouwelijke gamers op twitch.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha ja of ze vragen of je nog single bent, terwijl mijn vriend gewoon bij mij in het team zit en alles mee kan lezen. Lolololol.


    26 - 02 - '16

    Ja, lol, en ondertussen spelen zij castle clash op hun telefoon. Want op een telefoon gamen is het échte gamen. XD
    Twitchwhores zijn de ergste. Cincinbear *kots*. She's hot tho. LegendaryLeah *kots* En al die andere camwhores.

    Ik zou dat echt niet chill vinden als iemand zo tegen mijn vriendin/vriend zou doen in een game. Instant block en report.

    Dat moment wanneer je in de Sims je complete zelfgemaakte buurt, families en foto's en alles kwijt bent. RIP.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Nog maar een paar uurtjes <3 Wie heeft Horizon Zero Dawn ook gehaald? Ik ben hem nu alvast aan het downloaden zodat ik om 12 uur vannacht meteen kan beginnen. (nerd)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^ Ik nog niet, moet eerst een ps4 kopen. Maar ik ben xbox gewend (huil)

    GET THAT PS4! En ik was ook xbox gewend voordat ik switchde, maar ps4 bevalt me uiteindelijk beter. De controller voelt erg fijn in je handen en de exclusives van de ps4 zijn me meer waard dan die van xbox.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Voel me best een noob hier :)
    Ik speel zelf niet frequent, maar wel bij vrienden. Heb ontdekt dat ik het best wel goed kan, maar ouders over halen om een ps4 blijkt iets moeilijker dan gedacht (heel wat moeilijker *kuch*). Op ps4 speel ik voornamelijk GTA5 en Uncharted (4 op het moment). Vroeger ook Call of Duty gespeeld, maar die periode is (GELUKKIG!) achter me. Daarnaast ook Until Dawn, Assassins Creed <3, ARK; CS:GO en H1Z1 gespeeld. Ik ken er dus niet zo veel van, maar is altijd leuk om echte gamercomments te lezen ^^

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 18:05 ]


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    SIytherin schreef:


    Nog maar een paar uurtjes <3 Wie heeft Horizon Zero Dawn ook gehaald? Ik ben hem nu alvast aan het downloaden zodat ik om 12 uur vannacht meteen kan beginnen. (nerd)


    This is me right now gewoon hahaha

    ^^ Can't wait anymore!!

    / Ik heb een lijstje gemaakt: Games die je echt moet scoren.
    Het is m'n eerste lijstje ooit en ik heb geprobeerd om de standaard games er een beetje uit te vissen. Als jullie er iets aan hebben of geïnteresseerd zijn, kan ik er nog wel een paar maken (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Omg ik vond de eerste anderhalfuur die ik HZD heb gespeeld echt geweldig en sooooo looking forward om vanavond weer te mogen spelen. Het verhaal was echt nét begonnen, maar ik heb vandaag college dus kon het niet ontzettend laat maken, haha.

    ^^ Same! Ik heb tot ongeveer half 5 vannacht doorgespeeld, en wilde eigenlijk niet stoppen. Aloy is één van de leukste characters waar ik ooit mee gespeeld heb. Ik nomineer deze game alvast voor GOTY ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Leuk lijstje, Slyth ^^

    Ik wil ook zo graag HZD spelen (huil).

    Een Avatar (blauwe mannetjes) open world game gemaakt door Ubisoft en de makers van The Division? I'm fucking in! Please don't fuck this up.

    Is er iemand die Aragami kent/speelt?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 23:51 ]