• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    *Bezig met falend voorstel berichtje*

    Laasyanir schreef:
    *Bezig met falend voorstel berichtje*


    same, haha :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jerboa schreef:
    (...)

    same, haha :')

    Mijne is nog wel een beetje oke geworden (:


    / Ik ga eens even kijken of ik kan streamen met mijn pc. Dat is iets wat ik echt al zo graag wil. Maar ik ben zo camera shy en mijn stem klinkt volgens mij totaal niet geweldig...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 20:41 ]

    Heeft iemand enig idee waarom mijn ps4 crasht ala ik Metro 2033 Redux speel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Heeft iemand enig idee waarom mijn ps4 crasht ala ik Metro 2033 Redux speel?


    Heb je online al eens gezocht naar dit probleem? Of kijk eens op je cd als er geen kras zit of zo.


    16 - 09 - '17

    Perkins schreef:
    (...)

    Heb je online al eens gezocht naar dit probleem? Of kijk eens op je cd als er geen kras zit of zo.


    Geen kras. Op internet heb ik net wel gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is. Nou, dan ga ik de game maar terugbrengen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Geen kras. Op internet heb ik net wel gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is. Nou, dan ga ik de game maar terugbrengen :c


    Oh, da's jammer ;s


    16 - 09 - '17

    Can I join?
    Ik game op ps3, ps4 & pc.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    ik heb een 20 euro steamcode als cadeautje gekregen
    maar ik gebruik amper/geen steam
    dus als er iemand is die 20 euro kan gebruiken op steam: wilt er iemand een 20 euro playstation store code aanschaffen en het ruilen met mij?

    alvast bedankt :-)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 11:39 ]

    Ik heb net een coöpmissie gedaan in Unity, en mijn vaardigheden punten blijven op 5?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aerate > Petit > Babysquirrel > Montagnes > Malanaphy > Eucalyptus > Pagu > Aisthesis > Meixue


    Heaven is a place that we all have

    Iemand die de Nintendo Switch van plan is te kopen? Ik twijfel nog.

    ^^ Nope, geen geld. Daarnaast bieden ze momenteel nog te weinig spellen aan naar m'n smaak. En hij wordt nu zo ontzettend overhyped, dat ik eerst wel even de eerste reviews afwacht.

    // Iemand die Resident Evil Biohazard heeft gekocht of wil gaan kopen? Hij lijkt me zo gaaf maar veel te eng :')

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:43 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Resident evil hoef ik echt niet te spelen, brr. Ik kijk wel toe hoe anderen het doen. Succes ermee :')


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    RE is me veeeeel te eng. Lol. XD
    Ik vond het al heel wat dat ik de Until Dawn gameplay gekeken heb (: