• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    SashaGrey schreef:
    RE is me veeeeel te eng. Lol. XD
    Ik vond het al heel wat dat ik de Until Dawn gameplay gekeken heb (:


    Until Dawn is nice. Ook om te spelen. Ik heb hem c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Reigns > Nog wat usernames > Bayley


    16 - 09 - '17

    Zoooooooooveel zin in Horizon New Dawn. Het is alleen een beetje jammer dat ik nog drie weken heb voor het onderzoeksvoorstel voor m'n masterscriptie eruit moet en dat betekent geen tijd om verslavende games te kopen 😭

    Ik wil HZD ook zo graag, maar ik heb geen PS4 (huil)

    Iemand nog enige aanbevelingen? Liefst voor XBOX ONE of PS4.


    16 - 09 - '17

    Bayley schreef:
    Iemand nog enige aanbevelingen? Liefst voor XBOX ONE of PS4.


    Dark Souls III of Bloodborne :Y)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 1:14 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bayley schreef:
    Iemand nog enige aanbevelingen? Liefst voor XBOX ONE of PS4.

    Horizon Zero Dawn, GTA5, Far Cry Primal, Skyrim (is dat ook voor xbone?)

    Zijn er meer mensen die het niets aan vinden om alleen te gamen? Ik bedoel, games die je niet in je eentje hoeft te spelen? Zoals H1Z1, Left 4 Dead, League of Legends, ARK. Ik baal altijd zo dat ik niemand heb met wie ik co-op kan spelen nu in single ben.

    ^^ Yes, same here. Gelukkig is m'n vriend helemaal gek van gamen en een andere vriend van me ook, maar soms klikt het niet qua games en dan is het erg lonely. :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Toen ik een vriend had speelden we alles samen. Ik mis dat wel. Vooral nu ik Shift Happens ontdekt heb ^^ Dat is een co-op puzzel game die ik echt graag wil spelen.

    Je speelt niet op ps4 toch? Anders had je nog met ons mee kunnen doen. En vaak als je gewoon in de chat meepraat, ontmoet je wel mensen met wie je vaker kan spelen. Of je kunt clans joinen, op twitter oproepen doen, enz. Het joinen van facebook groepen van bepaalde games kan ook nog wat opleveren.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nee, helaas, ik speel alleen op pc. Ik vind het altijd zo raar om op dat soort dingen te reageren, alsof ik er niet bij hoor en ik maar vervelend ben. Lol. XD

    Dat is helemaal niet raar hoor. Als hun vragen of er iemand meespeelt, en jij bied jezelf aan, maak je ze alleen maar blij (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat is waar. Ik moet maar eens zeggen dat ik een vrouw ben. Dan wil iedereen met me spelen (nerd)
    Maar dat verzwijg ik toch liever (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:30 ]

    Same :') Hoewel ze er meestal toch wel achter komen op de één of andere manier, of een vriend praat z'n mond voorbij. Zeker bij League of Legends is het echt triest hoe gasten reageren ><


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"