• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hier in Groningen ook 2/3, mensen maken elkaar de godganse dag af


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb net een gym in het uiteinde van mijn dorpje gevonden. :'D Jammer genoeg was mijn batterij net leeg dus kon ik niet lang blijven. De gym was toevallig in handen van mijn team dus ik heb mijn sterkste pokemon er gezet (322 punten). Die staat nu ook bovenaan de toren!
    Er kwam net een hele groep jongens aan toen ik moest vertrekken en ze waren onder de indruk. :') Ik snap alleen de battles nog niet zo goed. En hoe moet je in godsnaam trainen?


    What would Emma do?

    mannn ik wil ook in een gym
    over battles: ik heb alleen net met pokémons van mijn eigen team gebattled, dus ik weet niet tot in hoeverre dat hetzelfde is als met een vijandelijk team. je moet swipen om te dodgen, een keer tikken om een snelle aanval te maken en ingedrukt houden om een sterkere aanval te maken. levenstip: NIET ar mode aanzetten want die loopt vast en je pokémon sterft.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 19:59 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ooook. Er zit hier een gym vlakbij van mijn team, maar die zit vol. D: Is er een manier om mijn pokemon er alsnog in te zetten? 8D Want die van mij zijn sterker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ooook. Er zit hier een gym vlakbij van mijn team, maar die zit vol. D: Is er een manier om mijn pokemon er alsnog in te zetten? 8D Want die van mij zijn sterker.


    Ja: om meer pokémons in een gym te krijgen, moet je gym een hoger level hebben. Een hoger level krijg je door meer prestigepunten te winnen, en die krijg je weer door te battlen met je team.


    i put the fun in funeral

    Ik snap niet echt iets van die gyms.

    //Ik heb een slowpoke.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 20:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind ht stom dat je een zwakkere pokemon niet kan vervangen van je eigen team. :') Er zit er een in met 45...


    What would Emma do?

    Ik vind het vangen leuk en langs de stops gaan, maar wat moet je verder nu eigenlijk dan buiten het nostalgie gevoel dinges


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Lindemann schreef:
    Ik vind ht stom dat je een zwakkere pokemon niet kan vervangen van je eigen team. :') Er zit er een in met 45...


    ikr


    i put the fun in funeral

    Werkt bij jullie de shop nog?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Werkt bij jullie de shop nog?


    Nee. Bij mij ook niet


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Oké een aerodactyl uit mijn 10km


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    http://www.nu.nl/games/4290758/pokemon-go-speler-stuit-lijk-in-rivier.html

    Lol


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Niphredil schreef:
    Oké een aerodactyl uit mijn 10km

    Epic af

    Nythe schreef:
    (...)
    Epic af


    Wel een laag cp, maar met 22 candies op dat op te krikken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.