• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pukwudgie schreef:
    (...)

    Hij komt er bijna aan. Ik vind het een goed idee om die dingen te plaatsen.

    Mijn post probeer ik deze week te schrijven.

    @ Submarines: Ik doe natuurlijk ook nog mee, maar ik denk dat je het vooral over de mensen en de vampieren hebt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Sableye
    Inderdaad: het gaat me meer om de vampiers en mensen.


    Oké, ik denk dat ik een redelijk duidelijk beeld heb van wie er wel/niet mee doen nu. Ik zal de paar die nog niet hebben gereageerd nog even een GB'tje sturen en dan hopelijk morgen kunnen zien wat we met de rest gaan doen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb het nu zo gedaan, dat de mensen waarvan ik niks meer heb gehoord er gewoon heb uitgeschreven.

    Op zich kan iedereen met iemand gematcht worden, want er is nu één mens te veel. Ik heb twee personages waarvan een mens dus ik zou het niet erg vinden die ongematched te laten of compleet te laten vallen zodat we weer op een even aantal zitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je mag Silas ook wel dubbel matchen.


    Your make-up is terrible

    Ik wil anders wel een vampier bij maken, maar dan zal ik wel een vrouwelijke willen gezien ik al een mannelijke vampier heb?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    In principe maakt het mij niet heel veel uit wat geslachten betreft. Als je beloofd niet te verwaarlozen dan zou dat heel goed uitkomen. (:
    Dan wacht ik met het herkoppelen tot de rol er staat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Submarines schreef:
    In principe maakt het mij niet heel veel uit wat geslachten betreft. Als je beloofd niet te verwaarlozen dan zou dat heel goed uitkomen. (:
    Dan wacht ik met het herkoppelen tot de rol er staat.


    Komt goed. Kan rol wel pas zondag maken want ben dan pas thuis van stage :c.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn mens hoeft ook niet per se een vampier te hebben.


    kindness is never a burden.

    @ Pukwudgie: Ik zal morgen proberen een post te schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry dat ik dit nu pas kan melden (had het druk) maar ik maak geen dubbelrol gezien Allura niet persé een vampier hoeft. Rollen kunnen dus weer gekoppelt worden. c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik had ook al ingepland dat ik morgen aan de nieuwe koppels ga. Dus dan kan de doorstart eigenlijk beginnen. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sableye schreef:
    @ Pukwudgie: Ik zal morgen proberen een post te schrijven.


    Take your time. :')


    She was always looking for more..

    Iemand voor Neona?


    kindness is never a burden.

    Allura schreef:
    Iemand voor Neona?

    Neona kan wel naar Magdalene en Solange toe, voor extra back-up, als Pukwudgie het goed vindt? De drie heksen bij elkaar zijn extra sterk, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Neona kan wel naar Magdalene en Solange toe, voor extra back-up, als Pukwudgie het goed vindt? De drie heksen bij elkaar zijn extra sterk, hehe.


    Sure.


    She was always looking for more..