• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Ik heb Nic voor iedereen. Met Ofe moet ik nog een post schrijven maar dat kan ook.


    Zal ik Silas met Nic laten meeten?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zal ik Silas met Nic laten meeten?


    Be my guest. (:
    Dan kan ik wellicht nog terug schrijven vanavond laat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn tegenspeelster heeft nog steeds niet haar rol gepost en ze is al 4 / 5 dagen niet online geweest. Ze negeert verder ook mijn GB. Weet iemand of ze toevallig op vakantie is?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zubat schreef:
    Mijn tegenspeelster heeft nog steeds niet haar rol gepost en ze is al 4 / 5 dagen niet online geweest. Ze negeert verder ook mijn GB. Weet iemand of ze toevallig op vakantie is?

    Wie is je tegenspeelster?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'll make some coffee and than make Jean post. Quite tired :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga vanavond morgenochtend nog even een post maken. Maar vanaf morgen ben ik anderhalve week op vakantie. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 0:56 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wampus schreef:
    @ Pukwudgie: Sorry dan voor de fout in mijn post. Wil je doen dat ze daar eerder hebben afgesproken om te zien (en onderzoek doen) voor hun spreuk die ze gedaan hebben?

    Ik weet niet of je het gezien had, maar ik wil wel eerst antwoord voordat ik aan mijn post begin hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je het gezien had, maar ik wil wel eerst antwoord voordat ik aan mijn post begin hehe.


    O, sorry voor het late antwoord, ik ben een paar dagen weggeweest met een vriendin, dus alles was een beetje onoverzichtelijk op mijn mobiel.
    Maar dat is prima. :')


    She was always looking for more..

    Wampus schreef:
    (...)
    Wie is je tegenspeelster?


    PaintedFace


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Pukwudgie schreef:
    (...)

    O, sorry voor het late antwoord, ik ben een paar dagen weggeweest met een vriendin, dus alles was een beetje onoverzichtelijk op mijn mobiel.
    Maar dat is prima. :')

    Oke. Met dit weer kom ik amper op mijn laptop, dus ik schrijf wanneer het wat koeler is en ik weer op mijn laptop ga.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuuu had ik net een post geschreven, valt mijn internet weg en is de post foetsie *sigh*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben weer terug van vakantie voor twee dagen! Ik ben van plan morgen of vanavond en anders op vakantie te gaan posten. Zijn er nog potentiele vrienden/vijanden/kennissen/weetikveelwats voor Jona?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Raccoon schreef:
    Fuuu had ik net een post geschreven, valt mijn internet weg en is de post foetsie *sigh*


    Damn, dat is echt kut. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn perso's nog open voor Relaties en er zijn idd nog een paar rollen niet af :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sIoane schreef:
    Ik ben weer terug van vakantie voor twee dagen! Ik ben van plan morgen of vanavond en anders op vakantie te gaan posten. Zijn er nog potentiele vrienden/vijanden/kennissen/weetikveelwats voor Jona?

    Ik denk dat mijn personage hem erg interessant gaat vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.