• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    sIoane schreef:
    Ik ben weer terug van vakantie voor twee dagen! Ik ben van plan morgen of vanavond en anders op vakantie te gaan posten. Zijn er nog potentiele vrienden/vijanden/kennissen/weetikveelwats voor Jona?



    Ik had je volgens mij nog iets voor Mei x Jona gestuurd, maar ik weet niet meer wat het was :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik denk dat mijn personage hem erg interessant gaat vinden.


    Ik denk dat Jona's eerste indruk van haar niet zo positief zal zijn wegens het feit dat ze in een stripclub werkt. Qua innerlijk denk ik echter dat ze best zouden kunnen klikken.

    Velaris schreef:
    (...)


    Ik had je volgens mij nog iets voor Mei x Jona gestuurd, maar ik weet niet meer wat het was :')


    Oh ja klopt, ik had het gezien. Volgens mij was ik net aangekomen toen ik dat las en vergeten te reageren, sorry :c
    Je had gestuurd dat je dacht dat Mei een lichtelijke crush op hem zou kunnen hebben. Ik denk echter dat dit niet wederzijds is, maar dat hij haar zeker wel een leuk meisje vindt. Misschien dat ze elkaar nog zouden kunnen kennen doordat ze bijles van hem heeft gehad of iets anders (ik weet eigenlijk niet of we dit al bedacht hadden, ik heb het proberen op te zoeken, maar heb het niet gevonden.)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Yeah I wasn't sure yet. Mei heeft trouwens niet echt bijles nodig.

    Ik denk trouwens dat alle rollen die nog niet af zijn, ook niet meer afgemaakt gaan worden..


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paintedface is zelfs niet meer op quizlet


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Degene met wie Bostyn een bloodlink zou hebben, is ook nog steeds niet gemaakt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sIoane schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jona's eerste indruk van haar niet zo positief zal zijn wegens het feit dat ze in een stripclub werkt. Qua innerlijk denk ik echter dat ze best zouden kunnen klikken.

    Hehehe, that isn't the first. Haar ouders kijken er streng op tegen en dan zijn er vast wel genoeg anderen. She learned to ignore it. Maar hij weet toch niet dat zij daar werkt of wel? Hij lijkt me namelijk niet het typetje dat in zijn vrije tijd naar de stripclub gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En Wampus -> Sableye trouwens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga vanavond een poging doen om te posten. Met het warme weer de afgelopen dagen kreeg ik mezelf er niet toegezet achter de laptop te kruipen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben op vakantie. Dus ik ga hopelijk zo snel mogelijk kunnen schrijven. Alvast bedankt voor degenen die dit enigszins levendig houden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben ook bezig aan een post. ;3 Maar ik ben langzaam, haha.


    Your make-up is terrible

    Hopelijk kun je wat met mijn post c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaa, dat zeker wel. Maar ik raak gewoon steeds afgeleid terwijl ik aan het schrijven ben. (cat)


    Your make-up is terrible

    Oh dat heb ik ook zo vaak :'D ik moet ook nog enkele posts schrijven in andere rpg's maar ik ben altijd afgeleid


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zubat schreef:
    Mijn tegenspeelster heeft nog steeds niet haar rol gepost en ze is al 4 / 5 dagen niet online geweest. Ze negeert verder ook mijn GB. Weet iemand of ze toevallig op vakantie is?


    Haar profiel staat nu op inactief.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 11:32 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik kan echt niet tegen zulke mensen :')

    Misschien kan er gekeken worden welke rollen nog steeds niet af zijn, en dan eventueel gaten opvullen. Volgens mij doet de tegenspeler van Nikki's Silas ook niet meer mee (gezien haar andere rol ook nog niet gepost js), dus daar zou dan in elk geval een "plekje" vrij zijn voor een mens zonder vampier denk ik... Dat is hoe ik er over denk, maar weet niet wat Gaby wilt c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered