• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb vast met Joey gepost, Silas komt later. ;3 Voel je vrij om haar aan te spreken!


    Your make-up is terrible

    Is het feest nu al aan de gang? Gezien het nog maar 2 uur in de middag is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Is het feest nu al aan de gang? Gezien het nog maar 2 uur in de middag is.

    Excuses, je hebt helemaal gelijk. Ik was moe toen ik de post schreef en ik dacht dat Chivalry/Gabrielle me wel een berichtje zou sturen als ik dit fout had geschreven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry. Ik werk hele middagen/avonden in deze hitte. Ik zit er daarom ook niet bovenop. Fijn dat Cheryl oplet in dat geval.
    Want inderdaad. Het is pas twee uur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yeah, maar ik weet niet wat ik met Jolene aanmoet in die tussentijd, haha. Dus ik heb haar maar vast gestuurd. Ik hoopte er eigenlijk op dat mensen zouden reageren en het niet 4 weken zou duren om een paar uurtjes in de RPG te beslaan, maar aangezien mensen toch niet reageren, zal ik wel fout gedacht hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik post enkel s'ochtends of s'avond, gezien het veel te mooi weer is om alleen op het internet te zitten :') Ik probeer vandaag nog met Danjiel te posten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gelijk heb je. (:
    Ik zal nog eens proberen te posten voor ik op vakantie ga. Want werk is ontzettend slopend en ook ik wil nog even wat meepikken van het mooie weer hier.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Assasin Zal ik Danjiel anders naar Joey sturen? Misschien kan hij haar verwittigen dat het feest pas in de avond is?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    @Assasin Zal ik Danjiel anders naar Joey sturen? Misschien kan hij haar verwittigen dat het feest pas in de avond is?


    Ooh, dat is ook goed! ;3 Thanks.

    Ik post ook alleen 's avonds omdat ik overdag te druk bezig ben met in de zon zitten en luieren in het zwembad, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ooh, dat is ook goed! ;3 Thanks.

    Ik post ook alleen 's avonds omdat ik overdag te druk bezig ben met in de zon zitten en luieren in het zwembad, haha.


    Heheh, good idea! :Y) zal ik ook zo meteen doen ( en waarschijnlijk ook op pokemon hunt gaan :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Heheh, good idea! :Y) zal ik ook zo meteen doen ( en waarschijnlijk ook op pokemon hunt gaan :x )


    Is dat niet te warm nu? ;o Veel plezier!

    Is er trouwens ook iemand voor Silas? ;3 Daar wil ik ook zo nog mee schrijven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Is dat niet te warm nu? ;o Veel plezier!

    Is er trouwens ook iemand voor Silas? ;3 Daar wil ik ook zo nog mee schrijven.


    It's never to hot for pokemon :') (daarbij is het nog leuk om met de fiets te doen heheh :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Nic voor iedereen. Met Ofe moet ik nog een post schrijven maar dat kan ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga proberen om nog te posten met Nikolai voordat ik op vakantie ga, al is die kans erg klein. Ben behoorlijk druk at the moment D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    @ Pukwudgie: Sorry dan voor de fout in mijn post. Wil je doen dat ze daar eerder hebben afgesproken om te zien (en onderzoek doen) voor hun spreuk die ze gedaan hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.