• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik moet je post nog lezen, maar ik heb een paar pagina's terug wat eventuele relaties geschreven wat bij haar past. Jouw personage is alleen wel vampier en die van mij heks.


    Ik zal zo eens zoeken, mijn rol is alleen nog niet helemaal af - geschiedenis moet nog en wat kleine dingetjes, maar de rest staat er wel al.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik had dit topic helemaal over het hoofd gezien, oeps! Nikolai zoekt nog eventuele relaties.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Klaar c: Feel free to pinch in with Solange.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor de mensen die gelinkt zijn met Silas en Jolene, willen jullie dat ze het al door hebben/in elkaars buurt zijn of niet?


    Your make-up is terrible

    Wampus schreef:
    Klaar c: Feel free to pinch in with Solange.


    Kan ik Magdalene op haar afsturen? Heksen onder elkaar. Dan moeten we alleen nog wel even iets voor ze uitdenken, maar op het eerste gezicht denk ik dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

    @Chivalry, zijn de bloed linken enkel het werk van de heksen in deze RPG, of hebben familie/andere heksen ook meegeholpen?


    She was always looking for more..

    Pukwudgie schreef:
    (...)

    Kan ik Magdalene op haar afsturen? Heksen onder elkaar. Dan moeten we alleen nog wel even iets voor ze uitdenken, maar op het eerste gezicht denk ik dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

    Ja hoor, is goed. Stuur der maar op Solange af. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Voor de mensen die gelinkt zijn met Silas en Jolene, willen jullie dat ze het al door hebben/in elkaars buurt zijn of niet?



    Ik denk niet dat ik Danjiel het meteen laat doorhebben


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pukwudgie schreef:
    (...)

    Kan ik Magdalene op haar afsturen? Heksen onder elkaar. Dan moeten we alleen nog wel even iets voor ze uitdenken, maar op het eerste gezicht denk ik dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

    @Chivalry, zijn de bloed linken enkel het werk van de heksen in deze RPG, of hebben familie/andere heksen ook meegeholpen?


    De meeste heksen uit Salem hebben meegeholpen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ik denk niet dat ik Danjiel het meteen laat doorhebben


    Ghehe, okay.


    Your make-up is terrible

    Is er iemand met wie Bostyn kan meeten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Voor de mensen die gelinkt zijn met Silas en Jolene, willen jullie dat ze het al door hebben/in elkaars buurt zijn of niet?


    Ik denk ergens dat het wel leuk is als Nikolai het door heeft dat er iets niet helemaal klopt — ik weet niet hoe jij er over denkt? :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heathens schreef:
    (...)

    Ik denk ergens dat het wel leuk is als Nikolai het door heeft dat er iets niet helemaal klopt — ik weet niet hoe jij er over denkt? :)


    Jaa, vind ik een goed idee. 8D


    Your make-up is terrible

    Oke, ik ben klaar, ik hoop dat je er iets aan hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Oke, ik ben klaar, ik hoop dat je er iets aan hebt.


    For sure. Het is een hoop beter dan mijn lichtelijk inspiratieloze post, hehe.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:47 ]


    She was always looking for more..

    Pukwudgie schreef:
    (...)

    For sure. Het is een hoop beter dan mijn lichtelijk inspiratieloze post, hehe.

    Ik wist niet zeker wat ik moest en kon schrijven, maar het is een beginnetje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.