• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Lindemann schreef:
    Wie voelt zich geroepen? (wbw)

    Waar ligt dat? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk ook dat het een hele doorbraak is voor het gamen. Het eerdere spel van Niantic is misschien geen succes geweest, maar neem een populair iets, maak er een vernieuwend spel van en het is een succes (: Stel je voor dat alle iets zwaardere kinderen (en ook alle andere leeftijden) elke dag kilometers buiten lopen. Ze krijgen beweging, zijn buiten en ook aan het gamen in de tussentijd. Geweldig toch (:
    Ingress bestaat al weer 3 jaar en wordt door meer dan een miljoen mensen gespeeld (volgens sommige websites meer dan 7 miljoen, maar goed). Alleen al in mijn omgeving ken ik 4 Ingress spelers. Dat noem ik toch echt een succes. (cat)

    Lindemann schreef:
    Wie voelt zich geroepen? (wbw)
    Op zich leuk, maar ik moet werken, dus dat wordt hem niet.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die bustour is leuk bedacht!


    Your make-up is terrible

    username is NoR4U

    Ik was gister in Bergen aan Zee en wtf het stikt daar van de pokémon?? Ik ging echt een beetje stuk vanbinnen omdat ik heel weinig pokéballs had. Maar ik heb wel een fucking hypno van level 700


    i put the fun in funeral

    Ga je wel langs pokéstops Sarah?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, maar waar ik woon zijn heel weinig stops en heel veel pokémon. Of ik gooi gewoon slecht.


    i put the fun in funeral

    Ik heb juist teveel stops en te weinig pokemons.


    Your make-up is terrible

    Jup, wij hebben te veel stops.
    Nja, gelukkig kun je iedere 5 minuten weer opnieuw draaien ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weinig stops en weinig pokemon, haha. Fml.

    Ik heet VetGra, btw.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Godver, laat mijn tante mijn pokemon niet in de gym zetten. Gaan we speciaal daar langs en stopt ze niet..

    Effing 3 gyms misgelopen omdat de app niet werkt. Doei vele pokemoncoins.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 20:09 ]

    Ik heet skTijger
    Heb vandaag echt 15 Pokémon gevangen op weg naar stage ayy


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kom de hele tijd pokeballs te kort. :'D WAAROM ZIJN ER BIJNA GEEN POKESTOPS?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Ik kom de hele tijd pokeballs te kort. :'D WAAROM ZIJN ER BIJNA GEEN POKESTOPS?


    Je kunt gemiste pokéballs ook oprapen door er snel genoeg op te klikken, misschien helpt dat?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Bloodborne schreef:
    Inmiddels is het uit in Duitsland. Het schijnt voor Nederland ook klaar te staan voor de IOS gebruikers, alleen is de appstore nog niet geupdate. Al met al is de kans groot dat het nu echt snel uitkomt(nerd)

    Wanneer kan iemand met Android het in Nederland gebruiken?