• P O K E M O N      G O

    Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    USERS
    Assassin — NinjaNiksel
    RichardSHarmon — KellyMentzij
    Lindemann — Neophema
    Bloodborne — Zwadderaar
    Zubat — Crowlens
    Niphredil — Pisarro
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Nadine23x — Naadien
    Nythe — Allemantheia
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Basco — GacktMinki
    Sempre — xChloeK
    Bonafide — NoR4U
    Rickon — VetGra
    Rafe — skTijger
    StrawberryShake — FamkeJ
    Heathens — Nichelleheij
    Sena — CaptainFaelan



    MEETINGS
    Noord-Holland — Datum onbekend

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO




    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:46 ]


    Your make-up is terrible

    Belg schreef:
    Ik vind hem niet, blijkbaar hebben de meeste samsung s5 mini's problemen. ):

    ik heb ook s5 mini en kan hem ook niet in die shitty playstore vinden, maar via zon omweg lukt het wel

    Ik heb ook geen 4g en mn beltegoed is echt 0.00 , maar als je thuis toevallig ziggo hebt bestaat dr ook een ziggo hotspot. Als je daar dan mee verbindt heb je overal waar een ziggo kastje in iemands huis staat wifi. Bij ons hier hebben nogal veel mensen dat, dus als ik gewoon tussen de woonwijken doorloop heb ik bijna de hele tijd wifi, af en toe valt ie even weg, maar zo is het wel gratis


    take risks

    ,Ik kan nog steeds niet spelen

    Yup, de spel loopt vast. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    ik kom er niet meer in inderdaad


    i put the fun in funeral

    Servers zitten vol al voor ruim zon 40 min

    We hebben hier wel een gym van Team Instinct.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    ik heb ook s5 mini en kan hem ook niet in die shitty playstore vinden, maar via zon omweg lukt het wel

    Ik heb ook geen 4g en mn beltegoed is echt 0.00 , maar als je thuis toevallig ziggo hebt bestaat dr ook een ziggo hotspot. Als je daar dan mee verbindt heb je overal waar een ziggo kastje in iemands huis staat wifi. Bij ons hier hebben nogal veel mensen dat, dus als ik gewoon tussen de woonwijken doorloop heb ik bijna de hele tijd wifi, af en toe valt ie even weg, maar zo is het wel gratis


    Same. Als het echt moet zet ik even 3g aan (gaat dan van mn beltegoed af), maar er zijn hier echt super veel ziggo hotspots dus yay.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat de gps er sinds gisteren niet meer is is erg frustrerend.
    Kon een uur geleden zelf nog wel inlogggen^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    kom er net achter dat je Android 4.4 nodig hebt en ik heb 4.2.2 ... (huil)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zijn er mensen die van plan zijn Pokémon GO Plus te kopen? Dat is dat armbandje.

    Nythe schreef:
    Zijn er mensen die van plan zijn Pokémon GO Plus te kopen? Dat is dat armbandje.


    Nou, als hij wat goedkoper zou zijn had ik het gedaan, maar 40 euro is een beetje te gek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Nou, als hij wat goedkoper zou zijn had ik het gedaan, maar 40 euro is een beetje te gek.

    En dan te bedenken dat hij in amerika maar 35 dollar is. Afzetters. Dat is 31 euro..

    Rickon schreef:
    (...)
    Same. Als het echt moet zet ik even 3g aan (gaat dan van mn beltegoed af), maar er zijn hier echt super veel ziggo hotspots dus yay.

    Hoe the heck doe je dat. ;_;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nythe schreef:
    (...)
    En dan te bedenken dat hij in amerika maar 35 dollar is. Afzetters. Dat is 31 euro..

    Je kunt ze ook via Amerika bestellen voor die prijs. Moet je via Pay pal doen, dan heb je hem voor 35 dollar


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Swampert schreef:
    (...)
    Hoe the heck doe je dat. ;_;

    als je ziggo hebt heb je automatisch een ziggo hotspot die je op geloofik 3 of 4 mobiels kunt 'instaleren' , door een wachtwoord in te vullen. Elk ziggo kastje is automatisch een hotspot, dus overal waar iemand is met ziggo in de buurt heb je gewoon gratis wifi (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    take risks