• Hallo daar!

    Het is voor mezelf al een tijd geleden dat ik nog naar een meeting ben geweest, omdat het bij mij vaker moeilijk ligt ivm vervoer. Nu ligt Hasselt niet zo ver van mij, dus ik dacht, waarom geen meeting in Hasselt? Ik denk dat er in deze stad nog geen meeting is geweest... of vergis ik me nu?

    Wanneer?
    Aangezien het zomervakantie is, denk ik dat we best in juli of augustus een datum kunnen prikken? Het hangt er natuurlijk van af wie wanneer kan, maar dat zien we nog wel, zodat we later een poll kunnen maken om te gaan stemmen. Dat lijkt me het beste.
    Uren en zo kunnen we altijd nog bekijken en afspreken.

    Wat?
    Zo'n typische en simpele meeting: de stad verkennen? En natuurlijk plezier hebben (:

    Waar spreken we af?
    Ik stel voor aan het station? Maar dat kunnen we later ook nog bekijken.

    Wie?
    Als je zin hebt om te komen, kan je dan alsjeblieft het lijstje helemaal onderaan invullen? Als je bepaalde dingen open wil laten is dat geen probleem.

    Zeker:
    Reigns | Sylvie | 22 | Niet op een dinsdag | Reist vanaf Sint-Truiden
    copal | Erika

    Misschien:
    Frodo | Bes | 18 | Liefst in augustus | Reist vanaf Houthalen
    Benevolence | Eva | 17 | Niet tijdens de laatste week van augustus | Hasselt
    Aravis | Leah | 15 | Niet van 26 juli tot 4 augustus, van 6-13 augustus of van 22-28 augustus | Reist vanaf Zuid-Oost-Vlaanderen

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Voorkeur datum:
    Reist vanaf: Dit is misschien handig voor de mensen die samen willen reizen en/of een groepskaart overwegen.

    Hier is de datumprikker. Gelieve duidelijk te maken wie je bent (bv. bij opmerking).

    We spreken af: donderdag 25 augustus om 12/13 uur, aan het station in Hasselt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:49 ]


    16 - 09 - '17



    Haha. Oke, ik woon daar in de buurt, maar ik ga probably niet komen wegens social anxiety en het feit dat ik over een maand examens heb, maar dan nog, het is vrij kortbij.

    Naam: Manon
    Leeftijd: 20
    Voorkeur datum: Uh.
    Reist vanaf: Maastricht. (nabij maastricht, mensen die willen samenreizen geef ik wel details)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik dacht echt 'Yay, Hasselt!' blijkt het in België te zijn. Noooooooo... D:


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Ik dacht echt 'Yay, Hasselt!' blijkt het in België te zijn. Noooooooo... D:


    Nawh, maar daarom staat het ook in de titel (:


    16 - 09 - '17

    Patholoog schreef:



    Haha. Oke, ik woon daar in de buurt, maar ik ga probably niet komen wegens social anxiety en het feit dat ik over een maand examens heb, maar dan nog, het is vrij kortbij.

    Naam: Manon
    Leeftijd: 20
    Voorkeur datum: Uh.
    Reist vanaf: Maastricht. (nabij maastricht, mensen die willen samenreizen geef ik wel details)


    Op misschien?


    16 - 09 - '17

    Iemand?


    16 - 09 - '17

    Eindelijk een meeting dichtbij! Als ik kan, doe ik sowieso mee (:

    Naam: Bes
    Leeftijd: 18
    Voorkeur datum: Ehm, liefst in augustus (: voor de rest van juli zit ik vol.
    Reist vanaf: Houthalen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 15:42 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil ook wel (al zet je me voorlopig best nog bij 'misschien')!

    Naam: Eva
    Leeftijd: 17
    Voorkeur datum: In de laatste week van augustus kan ik sowieso niet, andere momenten kan ik wel nog regelen.
    Reist vanaf: Hasselt zelf, yay :Y)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Jullie staan er bij (:


    16 - 09 - '17

    Naam: Leah
    Leeftijd: 15
    Voorkeur datum: Niet van 26 juli tot 4 augustus, van 6-13 augustus of van 22-28 augustus, maar ik begrijp dat dat wat veel dagen zijn dat ik niet kan, dus je hoeft er geen rekening mee te houden, haha.
    Reist vanaf: Zuid-Oost-Vlaanderen. Als iemand ook van langs daar reist, kan ik altijd afspreken en geef ik wel wat meer informatie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    dancingxdemi > Benevolence


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    dancingxdemi > Benevolence


    Aangepast


    16 - 09 - '17

    Hoe gaan we nu bepalen wanneer de meeting doorgaat? Ik vermoed dat er niet veel inwoners van Hasselt en omstreken op Q zitten tbh, haha.
    Eigenlijk is dit een stiekeme bump, maar shhht.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    Hoe gaan we nu bepalen wanneer de meeting doorgaat? Ik vermoed dat er niet veel inwoners van Hasselt en omstreken op Q zitten tbh, haha.
    Eigenlijk is dit een stiekeme bump, maar shhht.


    Ja, ik was eigenlijk een beetje aan het wachten op meer volk, maar helaas duikt er weinig op. Ik merk dat er tot nu toe meer in augustus willen gaan?


    16 - 09 - '17

    Hmm interessant en niet te ver van huis

    Naam: Xanthe
    Leeftijd: 18
    Voorkeur datum: na 13 augustus.
    Reist vanaf: Tessenderlo. Het is een uurtje met de bus :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zet iedereen maar bij misschien, maar ik weet niet of iemand al op zeker wil? Vast niet, maar ik vraag het toch voor de zekerheid?


    16 - 09 - '17