• Hallo daar!

    Het is voor mezelf al een tijd geleden dat ik nog naar een meeting ben geweest, omdat het bij mij vaker moeilijk ligt ivm vervoer. Nu ligt Hasselt niet zo ver van mij, dus ik dacht, waarom geen meeting in Hasselt? Ik denk dat er in deze stad nog geen meeting is geweest... of vergis ik me nu?

    Wanneer?
    Aangezien het zomervakantie is, denk ik dat we best in juli of augustus een datum kunnen prikken? Het hangt er natuurlijk van af wie wanneer kan, maar dat zien we nog wel, zodat we later een poll kunnen maken om te gaan stemmen. Dat lijkt me het beste.
    Uren en zo kunnen we altijd nog bekijken en afspreken.

    Wat?
    Zo'n typische en simpele meeting: de stad verkennen? En natuurlijk plezier hebben (:

    Waar spreken we af?
    Ik stel voor aan het station? Maar dat kunnen we later ook nog bekijken.

    Wie?
    Als je zin hebt om te komen, kan je dan alsjeblieft het lijstje helemaal onderaan invullen? Als je bepaalde dingen open wil laten is dat geen probleem.

    Zeker:
    Reigns | Sylvie | 22 | Niet op een dinsdag | Reist vanaf Sint-Truiden
    copal | Erika

    Misschien:
    Frodo | Bes | 18 | Liefst in augustus | Reist vanaf Houthalen
    Benevolence | Eva | 17 | Niet tijdens de laatste week van augustus | Hasselt
    Aravis | Leah | 15 | Niet van 26 juli tot 4 augustus, van 6-13 augustus of van 22-28 augustus | Reist vanaf Zuid-Oost-Vlaanderen

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Voorkeur datum:
    Reist vanaf: Dit is misschien handig voor de mensen die samen willen reizen en/of een groepskaart overwegen.

    Hier is de datumprikker. Gelieve duidelijk te maken wie je bent (bv. bij opmerking).

    We spreken af: donderdag 25 augustus om 12/13 uur, aan het station in Hasselt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:49 ]


    16 - 09 - '17

    Hey jongens, kom op, op deze manier kan er toch geen meeting komen? Dat zou echt jammer zijn. Ik had iedereen al een berichtje gestuurd.


    16 - 09 - '17

    Misschien dat we gewoon een datum moeten nemen waar we zeker met drie of vier zijn, met een kleine groep meeten heeft wel iets en als anderen niet reageren hebben ze pech.

    copal schreef:
    Misschien dat we gewoon een datum moeten nemen waar we zeker met drie of vier zijn, met een kleine groep meeten heeft wel iets en als anderen niet reageren hebben ze pech.


    Ja, was ik ook al aan het denken, gewoon een datum kiezen.

    Dan denk ik dat volgende datums wel kunnen tot nu (sorry voor degene die dan niet kunnen, het is gewoon even voorlopig):
    - Donderdag 25 augustus
    - Vrijdag 26 augustus
    - Maandag 29 augustus
    - Woensdag 31 augustus

    Dinsdag 30 augustus kan ook, maar dan kan ik niet. Tenzij ik me in de namiddag vrij kan maken, want ik wil er als organisator toch wel heel graag bij zijn natuurlijk. Dan kunnen er vier mensen, op de andere datums drie.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 22:53 ]


    16 - 09 - '17

    Is er een datum waartegen je het wil weten?

    copal schreef:
    Is er een datum waartegen je het wil weten?


    Eerlijk gezegd had ik verwacht het tegen overmorgen te weten. Ik heb namelijk een coach die me intensieve begeleiding geeft met werk zoeken, dus ik moet elke keer een nieuwe afspraak met haar afspreken en als ik niks weet, dan plant zij me gewoon in en een meeting is geen excuus om een afspraak bij haar af te zeggen.


    16 - 09 - '17

    Best Eva en Jarne dan contacteren, dat we hun antwoord vlug hebben.

    copal schreef:
    Best Eva en Jarne dan contacteren, dat we hun antwoord vlug hebben.


    Gedaan.


    16 - 09 - '17

    Good, dan zal ik mijn antwoord morgen laten weten en laten we hopen dat Eva en Jarne vlug hun antwoord laten weten.

    Ok (:


    16 - 09 - '17

    Ik kan theoretisch gezien alle dagen behalve de 29ste, of dan kan ik ook, maar komt het slecht uit.

    Mijn absolute voorkeur is de 26ste.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    copal schreef:
    Good, dan zal ik mijn antwoord morgen laten weten en laten we hopen dat Eva en Jarne vlug hun antwoord laten weten.

    Wait, is er nog een Eva? Want ik heb de datumprikker al heel lang geleden ingevuld...
    En wat de voorlopige data betreft, ik kan sowieso niet op 25 en 26 augustus. De andere data kan ik onder voorbehoud.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)
    Wait, is er nog een Eva? Want ik heb de datumprikker al heel lang geleden ingevuld...
    En wat de voorlopige data betreft, ik kan sowieso niet op 25 en 26 augustus. De andere data kan ik onder voorbehoud.


    Nee, haha. Het was voor de datums die er nu stonden.


    16 - 09 - '17

    Sandow schreef:
    (...)

    Nee, haha. Het was voor de datums die er nu stonden.

    Oh, haha. Wel, bij deze. (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik heb geen voorkeur.

    Vergeet mijn vorige reactie.
    Ik kan enkel de 25ste.:W


    Queer zijn is gewoon alles