• Hallo daar!

    Het is voor mezelf al een tijd geleden dat ik nog naar een meeting ben geweest, omdat het bij mij vaker moeilijk ligt ivm vervoer. Nu ligt Hasselt niet zo ver van mij, dus ik dacht, waarom geen meeting in Hasselt? Ik denk dat er in deze stad nog geen meeting is geweest... of vergis ik me nu?

    Wanneer?
    Aangezien het zomervakantie is, denk ik dat we best in juli of augustus een datum kunnen prikken? Het hangt er natuurlijk van af wie wanneer kan, maar dat zien we nog wel, zodat we later een poll kunnen maken om te gaan stemmen. Dat lijkt me het beste.
    Uren en zo kunnen we altijd nog bekijken en afspreken.

    Wat?
    Zo'n typische en simpele meeting: de stad verkennen? En natuurlijk plezier hebben (:

    Waar spreken we af?
    Ik stel voor aan het station? Maar dat kunnen we later ook nog bekijken.

    Wie?
    Als je zin hebt om te komen, kan je dan alsjeblieft het lijstje helemaal onderaan invullen? Als je bepaalde dingen open wil laten is dat geen probleem.

    Zeker:
    Reigns | Sylvie | 22 | Niet op een dinsdag | Reist vanaf Sint-Truiden
    copal | Erika

    Misschien:
    Frodo | Bes | 18 | Liefst in augustus | Reist vanaf Houthalen
    Benevolence | Eva | 17 | Niet tijdens de laatste week van augustus | Hasselt
    Aravis | Leah | 15 | Niet van 26 juli tot 4 augustus, van 6-13 augustus of van 22-28 augustus | Reist vanaf Zuid-Oost-Vlaanderen

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Voorkeur datum:
    Reist vanaf: Dit is misschien handig voor de mensen die samen willen reizen en/of een groepskaart overwegen.

    Hier is de datumprikker. Gelieve duidelijk te maken wie je bent (bv. bij opmerking).

    We spreken af: donderdag 25 augustus om 12/13 uur, aan het station in Hasselt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:49 ]


    16 - 09 - '17

    Toevallig nog mensen die interesse hebben?


    16 - 09 - '17

    Damnit Sweetheart, je woont veelste ver weg! (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Damnit Sweetheart, je woont veelste ver weg! (no_chears)


    Misschien dat je bij iemand kunt logeren ofzo? Er logeren vaak genoeg mensen bij jou. :p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Misschien dat je bij iemand kunt logeren ofzo? Er logeren vaak genoeg mensen bij jou. :p


    True, maar door de honden heb ik al een tijd niet kunnen werken en mijn geld gaat al even op aan mijn vriend aangezien die hier laatst was en ik nu naar hem ga. Plus ik moet boogschieten betalen. Woops.
    MAAR IK MOET EN ZAL SYLVIE EEN KEER MEETEN! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Damnit Sweetheart, je woont veelste ver weg! (no_chears)


    Kan ik toch niks aan doen, ik kan hetzelfde over jou zeggen, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik kom wel!


    -

    Poncho schreef:
    Ik kom wel!


    Gailybell, was dit maar waar <3


    16 - 09 - '17

    Ah, mijn vakantie is bijna volboekt. :/ Door enkele herexamens, wil ik liever niets in augustus gepland hebben. Juli is nog maar een anderhalve week en ik ga volgende week op vakantie dus vrees ik niet dat ik tijd ga hebben. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ah, mijn vakantie is bijna volboekt. :/ Door enkele herexamens, wil ik liever niets in augustus gepland hebben. Juli is nog maar een anderhalve week en ik ga volgende week op vakantie dus vrees ik niet dat ik tijd ga hebben. :/


    Ah, zo jammer, Bianca!


    16 - 09 - '17

    Ik ga straks even een datumprikker maken voor augustus.


    16 - 09 - '17

    Sorry, augustus gaat hem niet worden, dus ik ga me afmelden. Sowieso denk ik niet dat ik gedurfd zou hebben. Sorry. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HOE KOMT HET DAT IK DIT NOG NIET GEZIEN HEB???????????????????????

    Ik kom misschien.^^

    Naam: Jarne
    Leeftijd: 17
    Voorkeur datum: Afhankelijk van mijn augustuswerkrooster.
    Reist vanaf: Oost Vlaanderen

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 14:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    Sorry, augustus gaat hem niet worden, dus ik ga me afmelden. Sowieso denk ik niet dat ik gedurfd zou hebben. Sorry. :X


    Nawh jammer, maar begrijpelijk. Bedankt om het even te laten weten (:

    @Jarne, beter kijken misschien? Haha xp


    16 - 09 - '17

    Hier is de datumprikker. Gelieve duidelijk te maken wie je bent (bv. bij opmerking)


    16 - 09 - '17

    Ik wacht nog even op mijn rooster.(:


    Queer zijn is gewoon alles