• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    I drank too much. Maar buitenspelen in het donker in een enorme speeltuin in de bossen was wel leuk.


    Your make-up is terrible

    Wanneer je denkt belangrijk voor iemand te zijn. Welcome to life.

    // Als je niet wil lopen is Pokémon GO inderdaad niets voor jou. Shocker. Had ook niet anders van je verwacht.

    // Ik heb hoofdpijn, please reageer op mijn appje zodat ik kan slapen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:28 ]

    Ik heb zin om op iedereen te haten.


    Your make-up is terrible

    Het is helemaal niet vreemd dat je je beste vriend alleen maar ziet wanneer hij zijn vriendin gaat ophalen omdat jij dan mee gaat. Het is ook niet vreemd dat jij je beste vriend alleen maar ziet samen met zijn vriendin. En het is helemaal niet vreemd dat hij samen met jou en je ouders mee naar de camping gaat deze vakantie en zijn vriendin mee neemt...


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Het is helemaal niet vreemd dat je je beste vriend alleen maar ziet wanneer hij zijn vriendin gaat ophalen omdat jij dan mee gaat. Het is ook niet vreemd dat jij je beste vriend alleen maar ziet samen met zijn vriendin. En het is helemaal niet vreemd dat hij samen met jou en je ouders mee naar de camping gaat deze vakantie en zijn vriendin mee neemt...


    Haha what

    Assassin schreef:
    I drank too much. Maar buitenspelen in het donker in een enorme speeltuin in de bossen was wel leuk.

    Dat klinkt altijd leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aanhankelijke volwassen mannen. Ew..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Slaapdronken en gelujkig thuis, want ik lul onzon hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Apenkoppen van katja zijn lekker, maar chocolade van milka ook. Oh ja en reeses. Welke ket ik een?

    Geen een ik ha slapen. Doei.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 1:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt trek. Ik ga zo maar eens een boterham maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WE WETEN NU WEL DAT JE NAAR ZWEDEN OPROT. ZET DIE VERDOMDE MUZIEK UIT EN LAAT ONS SLAPEN. Echt, als het de muggen niet zijn, zijn het de buren wel met die kutmuziek.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 1:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De struggles die ik heb met het feit dat er nog steeds geen Klaroline is, is unreal.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan eindelijk pokemon go spelen. Yay


    26 - 02 - '16

    IK HEB GEEN SLAAP EN IK ERGER ME ERAAN


    Heaven is a place that we all have

    ik wil een tutu dragen en rondfladderen als een regenboog met taart


    Heaven is a place that we all have