• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar nog. Hoe gaat het met Vleuten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze is oké wordt er gezegd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Trikru schreef:
    Maar nog. Hoe gaat het met Vleuten?

    Dat is dus de vraag, want dat weet niemand. Of in ieder geval niet de commentatoren niet of nou ja ze zeggen nu "van Vleuten is ok."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Dat is dus de vraag, want dat weet niemand. Of in ieder geval niet de commentatoren niet of nou ja ze zeggen nu "van Vleuten is ok."

    Mooi. Want het leek echt of ze haar nek brak. o.o
    Was geen fijn gezicht om te zien in elk geval. Kan het niet meer volgen nu, zit in de auto hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze zeggen 'van vleuten is oke' (wel blessure geloof ik)

    Whooo goed van Anna.


    Aan niets denken is ook denken.

    Trikru schreef:
    (...)
    Mooi. Want het leek echt of ze haar nek brak. o.o
    Was geen fijn gezicht om te zien in elk geval. Kan het niet meer volgen nu, zit in de auto hahah


    Ze is bij bewustzijn en aanspreekbaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze is bij bewustzijn en aanspreekbaar.


    Dat is mooi. Ik schrok echt toen ze zo stil bref liggen.zo een vreemde positie ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Dat is mooi. Ik schrok echt toen ze zo stil bref liggen.zo een vreemde positie ook.

    Ik ook,pfff. Net als die turner die zijn been heel eng brak. Ik zag het filmpje per ongeluk op Facebook.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik ook,pfff. Net als die turner die zijn been heel eng brak. Ik zag het filmpje per ongeluk op Facebook.


    Dat had ik ook. En ik las ook dat ze daarna zijn brancard nog hebben laten vallen ..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat had ik ook. En ik las ook dat ze daarna zijn brancard nog hebben laten vallen ..

    Hahaha ahw dat is écht heel sneu :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het echt frustrerend worden hoeveel ze bij turnen van USA uitzenden en hoe weinig van NL. Als NL dan een keer komt is het slechts vijf seconden, of een oefening van een turnster. .-.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Ik vind het echt frustrerend worden hoeveel ze bij turnen van USA uitzenden en hoe weinig van NL. Als NL dan een keer komt is het slechts vijf seconden, of een oefening van een turnster. .-.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Syoxisia schreef:
    Ik vind het echt frustrerend worden hoeveel ze bij turnen van USA uitzenden en hoe weinig van NL. Als NL dan een keer komt is het slechts vijf seconden, of een oefening van een turnster. .-.


    Hebben jullie geen speciale livestream voor NL? Wij hadden voor de Belgen een livestream op Sporza.be die hen constant filmde.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha ahw dat is écht heel sneu :'D


    Die Servische (?) roeiers van gisteren waren ook vrij zielig. Gekanteld met hun boot. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hebben jullie geen speciale livestream voor NL? Wij hadden voor de Belgen een livestream op Sporza.be die hen constant filmde.


    Van NOS live, maar het is nu gelukkig wat verminderd. ;D


    That is a perfect copy of reality.