• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rootless schreef:
    Ik word toch mal van NOS. Ze zijn 9 van de 10 keer meer aan het praten dan dat ze sporten laten zien. Ik wilde bijvoorbeeld gisteren turnen kijken op tv, maar dat was nergens te vinden. Op mijn laptop deed de livestream het ook niet. En op NOS zaten ze rond die tijd over een Belg te praten die iets met wielrennen gewonnen had, terwijl Nederlanders aan het turnen waren...

    Echt ze moeten of even wat meer herhalen, zoals wat er in de nacht allemaal gebeurd en meer live dingen uitzenden.



    Nos is echt een hel op de tv. Maar de livestream is niet beter. Ze zenden iedereen uit behalve de Nederlanders...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rootless schreef:
    Ik word toch mal van NOS. Ze zijn 9 van de 10 keer meer aan het praten dan dat ze sporten laten zien. Ik wilde bijvoorbeeld gisteren turnen kijken op tv, maar dat was nergens te vinden. Op mijn laptop deed de livestream het ook niet. En op NOS zaten ze rond die tijd over een Belg te praten die iets met wielrennen gewonnen had, terwijl Nederlanders aan het turnen waren...

    Echt ze moeten of even wat meer herhalen, zoals wat er in de nacht allemaal gebeurd en meer live dingen uitzenden.


    Even off-topic, maar dat doet me denken aan dit filmpje van Alex Agnew. :'D



    Naar wat kijken jullie trouwens uit vandaag? (:
    Ik ga misschien naar de Belgische turnsters kijken, het zwemmen vanavond sowieso en misschien ook naar David Goffin in 't tennis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor mij staat paardensport en basketbal weer op het programma ^^ Als ik op tijd thuis ben dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vandaag wordt het het dames judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Even off-topic, maar dat doet me denken aan dit filmpje van Alex Agnew. :'D



    Naar wat kijken jullie trouwens uit vandaag? (:
    Ik ga misschien naar de Belgische turnsters kijken, het zwemmen vanavond sowieso en misschien ook naar David Goffin in 't tennis.


    Hahahahaha, ik ga echt helemaal stuk. Het is zó waar :W


    Happy Birthday my Potter!

    StrawberryShake schreef:
    Nou, dat is teleurstellend de vierde plek.


    Ik zie nu pas dat ze in Londen het zilver hadden, dan valt dit inderdaad tegen. :c
    Ik ben wel benieuwd naar de 100 vrij. Gaat spannend worden met Ranomi en de zusjes Campbell. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Even off-topic, maar dat doet me denken aan dit filmpje van Alex Agnew. :'D



    Naar wat kijken jullie trouwens uit vandaag? (:
    Ik ga misschien naar de Belgische turnsters kijken, het zwemmen vanavond sowieso en misschien ook naar David Goffin in 't tennis.


    Dat filmpje is zo waar:') hahahahha geweldig dit


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik zie nu pas dat ze in Londen het zilver hadden, dan valt dit inderdaad tegen. :c
    Ik ben wel benieuwd naar de 100 vrij. Gaat spannend worden met Ranomi en de zusjes Campbell. ^^


    Ik had eigenlijk wel prijs verwacht :C


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Even off-topic, maar dat doet me denken aan dit filmpje van Alex Agnew. :'D



    Naar wat kijken jullie trouwens uit vandaag? (:
    Ik ga misschien naar de Belgische turnsters kijken, het zwemmen vanavond sowieso en misschien ook naar David Goffin in 't tennis.


    Ik kijk de hele dag turnen! Van 14:40 tot 03:00, hoezee!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik had eigenlijk wel prijs verwacht :C


    Ik hoop heel hard dat Ranomi goud haalt op de 100, maar ik vrees er een beetje voor. :c

    Wheeler schreef:
    (...)

    Ik kijk de hele dag turnen! Van 14:40 tot 03:00, hoezee!


    Dat is echt lang, respect. :'D

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 14:40 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog drie minuten en dan begint het judo. Ik ben voor een of andere reden voor Gneto, geen idee hoezo maar iets in mij zegt dat ze het heel goed gaat doen vandaag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En wat zend de NOS uit, het heren judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Nog drie minuten en dan begint het judo. Ik ben voor een of andere reden voor Gneto, geen idee hoezo maar iets in mij zegt dat ze het heel goed gaat doen vandaag.


    Gneto is volgens mij eruit - ik zag haar net huilend het veld afkomen. :/


    That is a perfect copy of reality.

    Ik spam dit topic onder. oeps. Sorry no sorry.

    Ik ben in shock. Priscilla Gneto uit Frankrijk kreeg in de eerste rond hansoku-make, wat inhoud dat ze gediskwalificeerd is en dus uit de wedstrijd ligt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Gneto is volgens mij eruit - ik zag haar net huilend het veld afkomen. :/


    Klopt. Hansoku-make gekregen. Hoewel ik niet precies kan zien wat ze fout deed.


    "Ignite, my love. Ignite."