• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Wampus schreef:
    (...)
    Je hebt ook wel gelijk met dat het sociaal gezien leuk is/moeite voor doet, maar je moet jezelf niet veranderen om bij een kliekje te horen. Want daar ben ik dus wel echt tegen. Natuurlijk, ik heb altijd gelijk 8D.


    Hebben we beiden gelijk. *O*
    Maar nee klopt ook wel. Ik moet mezelf ook niet gaan veranderen. Mjah. Toch ist jammer dr op t moment niet helemaal bij te horen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu al? Lol record.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik smelt in mijn lange, zwarte broek en zware werkschoenen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Animato schreef:
    (...)

    Hebben we beiden gelijk. *O*
    Maar nee klopt ook wel. Ik moet mezelf ook niet gaan veranderen. Mjah. Toch ist jammer dr op t moment niet helemaal bij te horen. :/

    Misschien denk je dat alleen maar en zijn ze bang contact met jou te zoeken? Het ligt niet altijd aan jou/jezelf, lieve YolandaPanda. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Je moet wel iets eten, poepie.


    Ik heb al alcohol. No need for food.
    Er was toch niks wat ik wilde eten, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb al alcohol. No need for food.
    Er was toch niks wat ik wilde eten, haha.

    Het is wel belangrijk dat je wat binnenkrijgt, Nikki. Ik wil niet dat je van je stokkie gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik heb het geFIXT
    ik kan nog altijd professioneel couch fixer worden


    i put the fun in funeral

    Het is erg verwarrend dat het Engels geen Nederlandse g-klank heeft maar het Russisch weer wel, want nu staat er iedere keer in Engelse lesboeken kh als ze proberen uit te drukken hoe je de Russische x moet uitspreken en dat is een totaal andere klank in mijn hoofd (en daarbuiten, laten we eerlijk zijn).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wampus schreef:
    (...)
    Misschien denk je dat alleen maar en zijn ze bang contact met jou te zoeken? Het ligt niet altijd aan jou/jezelf, lieve YolandaPanda. <3


    Ben ik zo eng dan? :p
    Maar dunno. Zo geweldig ben ik nu ook weer niet in communiceren dus misschien ligt t daar aan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Ben ik zo eng dan? :p
    Maar dunno. Zo geweldig ben ik nu ook weer niet in communiceren dus misschien ligt t daar aan.

    Onzekerheid zit in ons allen, mevrouwtje. Zo bedoelde ik het meer, dan dat je eng bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Het is wel belangrijk dat je wat binnenkrijgt, Nikki. Ik wil niet dat je van je stokkie gaat.


    Naah. Ik heb wel eens meer dan 6 dagen gevast, dan kan ik een paar uurtjes wel aan.


    Your make-up is terrible

    Wampus schreef:
    (...)
    Onzekerheid zit in ons allen, mevrouwtje. Zo bedoelde ik het meer, dan dat je eng bent.


    Ah op zo'n manier. Die uitleg snap ik beter. Thanks. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Naah. Ik heb wel eens meer dan 6 dagen gevast, dan kan ik een paar uurtjes wel aan.

    Ik weet het, maar het is ook zomer/warm weer en ik wil niet dat er iets gebeurd met je.

    Animato schreef:
    (...)

    Ah op zo'n manier. Die uitleg snap ik beter. Thanks. (:

    Hehe, no problemo, panda <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waardeloos persoon. Je verdient het zo ongelukkig te zijn als je er niets van durft te zeggen. Je hebt zo veel kansen en elke keer zeg je het in gedachten heel mooi, maar er komen geen woorden uit je mond.

    Aandachtvrager


    Caution first, always.