• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Ik voel me zo raar en energiek, maar heb echt drie uur slaap gehad


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Meh. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is er zo moeilijk aan je wekker uitdoen en opstaan? Dat ding is nu alweer een half uur bezig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat is er mis met mij... sinds wanneer gedraag ik me als een jaloers kreng als het om mijn vriend gaat. (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nooo kickasstorrents is uit de lucht :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rayquaza schreef:
    Ik ben gigantisch aangekomen. Mijn bovenbenen zijn bedekt met lelijke striemen en ik voel me zo'n failure. Ik heb net een halfuur onder de douche staan huilen zodat niemand hoeft te horen hoe zwak ik ben. Verdomme... Was ik maar zo mooi slank als in de brugklas. Ik haat mijn lichaam, ik haat mezelf )':


    I can relate very strong to this.
    Maar Erieka, al die striemen vertellen jouw verhaal, van jouw leven. Dat is iets om trots op te zijn, want jij bent zo sterk om door al die dingen heen te komen. Dat je niet zo dun bent als in de brugklas, maakt niet uit, want je bent nog steeds mooi. Alleen op een andere manier. Je hoeft echt niet dun te zijn om mooi te kunnen zijn, maar je bent ook echt niet dik hoor.


    Your make-up is terrible

    Gisteren heel schijnheilig met mijn moeder mee knikken dat ik veel te laat mijn bed uit kom elke dag, want de 10 uur is echt te laat, en nu niet eens je bed uit zijn...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb echt zin om een thriller te schrijven. Gewoon voor mijzelf. Niet online. Maar ik moet eerst andere dingen afronden :/


    Happy Birthday my Potter!

    je doet zo hard je best om aardig gevonden te worden dat je vergeet dat de shade die je gooit om erbij te horen altijd zijn weg weer terug vindt. wie is hier nou de pijpslet.


    i put the fun in funeral

    Meh, ik wil erbij horen maar volgens mij wordt ik gewoon niet meer geaccepteerd. Of ik doe zelf iets fout. Maar zoals gewoonlijk weet ik niet wat en is er niemand die het me verteld. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Giethoorn bweeeh en mijn mood is al slecht.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 11:36 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    I can relate very strong to this.
    Maar Erieka, al die striemen vertellen jouw verhaal, van jouw leven. Dat is iets om trots op te zijn, want jij bent zo sterk om door al die dingen heen te komen. Dat je niet zo dun bent als in de brugklas, maakt niet uit, want je bent nog steeds mooi. Alleen op een andere manier. Je hoeft echt niet dun te zijn om mooi te kunnen zijn, maar je bent ook echt niet dik hoor.


    Kom ik er ooit nog van af? Ik durf zo niet naar een zwembad of iets..


    26 - 02 - '16

    RODE NAGELLAK OP BANK RODE NAGELLAK OP BANK
    scared for life
    sos


    i put the fun in funeral

    Ik was hier eerder. Stop met mijn Internet in te pikken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol je bent zo ondankbaar. Ga een eind opbokken dan.


    — Inner peace, it's hard to find. —