• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    al de hele avond vaagjes instabiel door een vaag lijstje van dingen die niet heel erg zijn maar die dan toch wel erg worden om zeven over half een 's nachts


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je mag me altijd pb'en als je die lijst met redenen even van je af wilt schuiven, hè. :c


    Thanks. Misschien morgen. Ik ga eerst slapen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Half 1, het is veel te warm om te slapen dus ik ben een Suits profiel aan het maken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms vraag ik me af hoe ik het ooit zonder jou gered heb, met al die kleine zorgen en van die momenten dat je gewoon iets kwijt moet, maar je weet dat het niemand interesseert en dat kan ik nu allemaal tegen jou zeggen en dat maakt me zoveel rustiger in mijn hoofd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ben ik de enige die bij de opmerking 'jij hebt echt een sterke eigen mening!!' nooit weet of ze het op moet vatten als "ja topwijf aan jou heb ik wat!!" pf juist "rot op en ga je mening lekker ergens anders verkondigen!!" ?1?2? Want ik weet echt niet hoe in die opmerking op moet vatten


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Vikernes schreef:
    (...)

    Neeee, don't think that please, op elke foto zie je er namelijk BOMB uit. <3


    Dat is heel lief, echt, maar het is voor mij moeilijk om positief naar mezelf te kijken. Als ik voor de spiegel sta springen mijn brede met striemen bedekte benen er zo uit. En dan die love handels, ook bedekt met striemen ):


    26 - 02 - '16

    Zeg Shawn misschien word het tijd te gaan slapen ik wil niet veel zeggen hoor


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Je zal het vast goed bedoelen maar je weet half niet hoe hard je me hiermee hebt gekwetst...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Als iemand ooit mijn telefoon vindt en tussen m'n afbeeldingen gaan kijken.. Al deze OTP's :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Na die zeer verfrissende, maar deprimerend pokémonvrije wandeling voelt het binnen nu als een bedompte sauna en ik begin redelijk serieus te overwegen om gewoon tussen de sterren en de slakken op het natte terras te gaan liggen want daar was tenminste zuurstof, pff.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wow super thx i feel appreciated


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Om 2 uur 's nachts fan art naar elkaar sturen van ships die de ander niet uit kan staan :')

    Het is dat ik echt niet kan slapen, anders..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh het is alweer bijna 3 uur



    Echt niemand bij Dragons' Den UK kan pitchen...

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 3:05 ]


    Caution first, always.

    Ik ben dankbaar dat ik je heb obtmoet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    why the hell word ik wakker om zeven uur

    of course kan ik niet meer slapen +.+


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys