• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Ik ga echt nog eens smelten met deze warmte.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 0:04 ]


    <3

    Ik voel me zo raar??? Mijn vriend ligt boven op bed terwijl ik hier helse bloedneuzen heb en ik wil erbij liggen, maar kan het niet en ???


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Donder op, tyfusmug.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik wist het gewoon... waarom doe ik nog moeite om met je af te spreken?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wiarda schreef:
    (...)
    marleen u ok


    Haha, nee, en ik weet niet waarom. Oké, wel een beetje, maar niet, like, één bepaalde reden? Heel veel redenen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben over het algemeen totaal niet onzeker in vriendschappen maar het doet me ergens een beetje pijn dat een ander je zodanig blij kan maken dat je voor hem tot zo laat op blijft, iets wat ik blijkbaar niet meer kan berijken.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Jup, goed plan. Dit maakt het zeker beter.


    What would Emma do?

    Ik ben gewoon jaloers, oké? Ik ben stikjaloers. Ik voel me alleen. Ik heb alleen jou om mee te praten. En je bent zo afwezig de laatste weken. Ik haat het. Ik háát het.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Haha, nee, en ik weet niet waarom. Oké, wel een beetje, maar niet, like, één bepaalde reden? Heel veel redenen.

    Je mag me altijd pb'en als je die lijst met redenen even van je af wilt schuiven, hè. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    negen augustus wordt zo mijn dood

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 0:28 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miall schreef:
    Ik ben gewoon jaloers, oké? Ik ben stikjaloers. Ik voel me alleen. Ik heb alleen jou om mee te praten. En je bent zo afwezig de laatste weken. Ik haat het. Ik háát het.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik denk dat ik het nu zat ben...


    Happy Birthday my Potter!

    "Het is zo stil"
    "Je hebt nog niets gezegd"
    lol je hebt nog niets gevraagd, stuur dan zelf iets, ik moet steeds beginnen en dan nog reageer je niet altijd :') whatever dan he


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben gigantisch aangekomen. Mijn bovenbenen zijn bedekt met lelijke striemen en ik voel me zo'n failure. Ik heb net een halfuur onder de douche staan huilen zodat niemand hoeft te horen hoe zwak ik ben. Verdomme... Was ik maar zo mooi slank als in de brugklas. Ik haat mijn lichaam, ik haat mezelf )':


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    Ik ben gigantisch aangekomen. Mijn bovenbenen zijn bedekt met lelijke striemen en ik voel me zo'n failure. Ik heb net een halfuur onder de douche staan huilen zodat niemand hoeft te horen hoe zwak ik ben. Verdomme... Was ik maar zo mooi slank als in de brugklas. Ik haat mijn lichaam, ik haat mezelf )':


    Neeee, don't think that please, op elke foto zie je er namelijk BOMB uit. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)