• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Mijn ouders weten dat ik niet van verassingen houd, maar ze willen niet zeggen wat we zaterdag gaan doen. Mijn hoop ligt heel erg op een pretpark, maar als dat niet zo is gaat het echt een teleurstelling worden :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En weer laat je me zitten..
    Ik had het moeten weten...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik begin nu al een beetje een hekel te krijgen aan mijn slaapritme, ugh. Vanavond maar weer gewoon netjes om twaalf uur pitten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ben ik de enige die het lekker vind om lange vingers in de limonade of wat voor drinken dan ook te dopen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik even blij dag ik ontslag heb genomen en dus niet vanavond hoef te werken. Lekker in een keuken staan vwaar het 40-50 graden is. Joepiee! Ik heb medelijden met degene die mijn dag over heeft genomen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu ga je vast die saus maken met veel suiker, terwijl ik al twee dagen zeg dat ik last heb van al die suiker die ik gegeten heb en even geen suiker wil eten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zin in goed klaargemaakte lasagna zonder zoveel zout. (cat)
    Beetje jammer dat ma t niet hebben mag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In desperate need of chocolate but gotta walk 30 mins in the heath for it halp.

    ik wil DINGEN BEREIKEN IN MIJN LEVEN

    Yanneke? Waar ben je? 007


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hey ik ben addie. een van mijn dagdagelijkse bezigheden is mensen opvrolijken maar zelf van binnen doodgaan. nice to meet you.


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    hey ik ben addie. een van mijn dagdagelijkse bezigheden is mensen opvrolijken maar zelf van binnen doodgaan. nice to meet you.

    Aww don't, you're a sweet person, jij verdient het ook om gelukkig te zijn, addie.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb eindelijk iets gegeten.

    StrawberryShake schreef:
    (...)
    Aww don't, you're a sweet person, jij verdient het ook om gelukkig te zijn, addie.


    idk. ik wil gewoon op dit moment zsm op vakantie.


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    (...)

    idk. ik wil gewoon op dit moment zsm op vakantie.

    Awww, wanneer ga je dan naar Marokko?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt