• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Ik ga gewoon halfnaakt op bed liggen tot het afkoelt, godsallemachtig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geen internet op de camping hebben is echt een hel. Nu besef ik even weer hoe verslaafd ik ben. But can you blame me? ...
    Dit wordt in ieder geval wel echt de allerlaatste keer dat ik nog mee ga met mijn ouders op zomervakantie. :'D

    ja oke het is fucking warm dus wat ga ik eten? frietjes duh.


    Heaven is a place that we all have

    Dat was een gigantische wietplantage, Jezus. Ik heb nog nooit zo'n grote gezien, zo open en bloot. Ik vraag me echt af wat die plantjes zo bijzonder maakt, maar ik zal het sowieso nooit gaan proberen :')
    Also, hoe kan je hiervan heimwee krijgen? Het is een personage Lieke, get a life.

    ugh ik kan achtste groepers huilen niet duizenden keren kijken maar ik zal nog altijd huilen.


    Heaven is a place that we all have

    Wind. Eindelijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mwhiii. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Petit schreef:
    ugh ik kan achtste groepers huilen niet duizenden keren kijken maar ik zal nog altijd huilen.

    Jaaa D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn kamer koelt af als ik de ruit open zet. Fuck logic. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Villainess schreef:
    Dat was een gigantische wietplantage, Jezus. Ik heb nog nooit zo'n grote gezien, zo open en bloot. Ik vraag me echt af wat die plantjes zo bijzonder maakt, maar ik zal het sowieso nooit gaan proberen :')
    Also, hoe kan je hiervan heimwee krijgen? Het is een personage Lieke, get a life.

    Omg wat, waar :')


    Goede horrorfilms zijn zo moeilijk te vinden. Waarom vinden ze het altijd heel nodig om zo'n compleet achterlijk einde te schrijven?


    Caution first, always.

    En ik ben de schildpad weer kwijt... niet de moment zo vlak voor een storm.


    What would Emma do?

    Yeeeesss, weer wifi thuis ^^


    Stenenlikker

    Jazz en bier, mijn dag kan niet meer kapot. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Goldblum schreef:
    (...)
    Omg wat, waar :')


    Goede horrorfilms zijn zo moeilijk te vinden. Waarom vinden ze het altijd heel nodig om zo'n compleet achterlijk einde te schrijven?


    Gewoon, plantjes ^^ In Balkbrug, le middle of nowhere.
    Man man man waar maken mensen zich druk om :') Ik hou het wel bij een chocolade verslaving.

    Villainess schreef:
    (...)

    Gewoon, plantjes ^^ In Balkbrug, le middle of nowhere.
    Man man man waar maken mensen zich druk om :') Ik hou het wel bij een chocolade verslaving.

    Whaat. Is dat niet illegaal dan? :')


    Ugh benauwd... ;/


    Caution first, always.