• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Swampert schreef:
    (...)



    Hahaha, dat was niet helemaal de Pearl waar ik het over had, maar alsnog geweldige gif.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En ik ben weer misselijk. Lekker..

    Ik wil daar zo graag werken, maar dan moet ik een motivatie schrijven en dat kan ik niet en ik wil dit niet verpesten, ugh. x_x


    Your make-up is terrible

    Het is te warm. :W


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    Het is te warm. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Assassin schreef:
    Ik wil daar zo graag werken, maar dan moet ik een motivatie schrijven en dat kan ik niet en ik wil dit niet verpesten, ugh. x_x

    Waar?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen zullen me raar aankijken dat ik buiten loop met een paraplu but idc. Wil gewoon geen kleurtje. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    Mensen zullen me raar aankijken dat ik buiten loop met een paraplu but idc. Wil gewoon geen kleurtje. :Y)


    Je kleurt sneller met paraplu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Waar?


    De bibliotheek van Amsterdam, haha.


    Your make-up is terrible

    Meh. Niemand lijkt het serieus te nemen dat ik dan maar met beesten ga werken en dierverzorging papiertje halen ga. Iedereen vindt het een lachertje. Maarja, wat moet ik dan? Conservatorium gaat 'm niet meer worden hoewel men ook dat niet goed genoeg vindt. Maar wat zou ik dan moeten doen als ik zou gaan leven volgens wat ''men'' vindt? Vast iets waarin ik geen plezier beleef.
    Meh struggles. Ik wil zijn wat iedereen van me verwacht te zijn, maar aan de andere kant wil ik gewoon mezelf zijn en geaccepteerd worden zoals ik ben zonder veroordeeld te worden. (no_chears)

    Gelukkig heb ik ouders en een vriend en een aantal vriendinnen die me wél steunen. Ik moet eigenlijk ook niet zo zeuren, maar het zit me dwars. Ik moet leren stoppen te piekeren. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom is StrawberryShake nu weer geband?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    De bibliotheek van Amsterdam, haha.


    Ach gewoon neerzetten dat boeken je passie zijn en dat het je erg leuk lijkt om er te gaan werken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Waarom is StrawberryShake nu weer geband?

    Pestgedrag en het negeren van waarschuwingen. haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het niet verkeerd gelezen.

    Mentys schreef:
    (...)
    Pestgedrag en het negeren van waarschuwingen. haha.


    gezellig. ;c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.