• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Miall schreef:
    (...)

    gezellig. ;c

    Hmm-mm! vind ik ook! Haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Pestgedrag en het negeren van waarschuwingen. haha.


    Wot. Oke. Ik heb niets verkeerds gezien xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh simple thing, where have you gone. I'm getting old and I need something to rely on.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben gerickrolled door de radio en nu krijg ik het niet uit mijn kop


    Caution first, always.

    Ik heb zin om een bak water over mijn hond heen te gooien, ze ligt namelijk weer in de tuin vol in de zon -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je luistert echt niet naar me.

    Hoe lang moet een motivatiebrief überhaupt zijn en wat moet je erin zetten? o.o


    Your make-up is terrible

    Aerodactyl schreef:
    Ik heb zin om een bak water over mijn hond heen te gooien, ze ligt namelijk weer in de tuin vol in de zon -.-

    Ugh, mijn hond doet dat ook al de hele dag. Ik zet dan gewoon een bak water voor haar neus.


    Thomas=tof

    RamsaysSausage schreef:
    (...)
    Ugh, mijn hond doet dat ook al de hele dag. Ik zet dan gewoon een bak water voor haar neus.

    Wij hebben aan badje in de tuin speciaal voor haar, dus soms prop ik haar daar even in, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Hoe lang moet een motivatiebrief überhaupt zijn en wat moet je erin zetten? o.o


    Kan dit je misschien helpen? No clue, maar ik ben even gaan Googlen.

    OTOFT: Meh, ik heb geen zin om naar de brievenbus te gaan. Buh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Kan dit je misschien helpen? No clue, maar ik ben even gaan Googlen.

    OTOFT: Meh, ik heb geen zin om naar de brievenbus te gaan. Buh.


    Thanks, dat helpt alweer een beetje.


    Your make-up is terrible

    Oh heerlijk, wolkjes aan de hemel c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Je kleurt sneller met paraplu!


    Ik heb zo'n paraplu-parasol, if you get my drift. Gelukkig ging ik maar voor zo'n dertig minuten de deur uit. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het wel grappig hoe je hier zowat dood gaat door 32 graden, maar in Oostenrijk voor aan paar jaar geleden was het 40 graden en voelde het heel normaal alsof het 24 graden was of zo. Ik heb een hekel aan de Nederlandse luchtvochtigheid! Het word er zo warm, klam en benauwd door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo zelf verzonnen eten maken en ik ben heen benieuwd hoe mijn familie het gaat vinden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!