• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    'Het water misschien niet.' gaf ik toe, het was toch wel handig dat Pan zijn gedachten nooit helemaal afsloot. Of was dat juist zijn bedoeling? 'Maar als iemands magie echt sterk is kan hij of zij het genezen. Ik hoop voor je dat niemand hem mag.'
    Ik draaide een plukje haar om mijn vinger. Er was iets met mijn zekerheid gebeurd, het klonk lang niet zo mooi als ik had gewild, twijfelend bijna. Wat was er gebeurd daar?
    'Oké, ik klink nu als een verrader, maar ik ga binnenkort toch nog met Pan praten. We hadden een deal en ik vraag me af of dit als breken telt.'


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    'Het water misschien niet.' zegt Charlotte. 'Maar als iemands magie echt sterk is kan hij of zij het genezen. Ik hoop voor je dat niemand hem mag.' Ik moet lachen om haar opmerking. "Ow, dat weet ik wel zeker." Charlotte leek met haar te spelen. 'Oké, ik klink nu als een verrader, maar ik ga binnenkort toch nog met Pan praten. We hadden een deal en ik vraag me af of dit als breken telt.' ik grijp haar bij haar kraag en til haar omhoog. "Werk je voor Pan?" zeg ik boos, terwijl ik mijn haak bij haar kin houd. "Dat je mijn nichtje bent betekent niet dat ik je niet zou vermoorden!" zeg ik dreigend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik luisterde het gesprek zwijgend mee, Charlie hoort toch niet bij Peter? Hook haalde zijn haak bij haar kin, "Werk je voor Pan? Dat je mijn nichtje bent betekent niet dat ik je niet zou vermoorden!" mijn reflex is dat ik mijn hand op zijn arm leg,
    "Als het goed is werkt ze niet voor Pan..." verdedig ik haar, "Je doet haar niets..." ik kijk Hook strak aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Captain Killian Jones Hook

    Ik voel dat er een hand op mijn schouder wordt gelegd. Ik kijk om en zie dat het die van Leslie is. "Als het goed is werkt ze niet voor Pan..." ik laat mijn haak iets zakken. "Je doet haar niets..." ze kijkt me strak aan, maar ik kijk haar doordringender aan. Ze moest me nu niet boos maken. Ik laat de kraag van Charlotte los. "Als je niet bij Pan hoort, waarom heb je dan een soort pact en wil je met hem praten?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlie

    'Omdat hij Leslie en Jo wat aan kan doen als ik niet op zijn kamp blijf!'
    Ik haalde zwaar en onregelmatig adem. Toen bedacht ik me nog wat. 'En misschien ook omdat ik zijn Lost boys al vaker heb gered dan hij en ik er ondertussen medelijden mee heb gekregen...' gaf ik mompelend toe.


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    'Omdat hij Leslie en Jo wat aan kan doen als ik niet op zijn kamp blijf!' Ze haalde zwaar en onregelmatig adem. 'En misschien ook omdat ik zijn Lost boys al vaker heb gered dan hij en ik er ondertussen medelijden mee heb gekregen...' voegde ze er mompelend bij toe. "Leslie kan hij niks maken. Ze is bij mij en ik bescherm haar. Jo krijg ik ook wel terug en JIJ gaat NIET terug naar Pan." ik doe weer een stap dichter naar haar toe. "Bloody Hell, je zou toch nooit luisteren. Het zit in de Jones familie."


    Do I look like Mother Teresa?


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    Ik rende weg, ik wilde van dit eiland af. Ik rende op weg naar een meisje dat ik kende, Jo. Ik rende door de bossen en sprong in een boom om te kijken waar ik was, toen ik sprong wist ik eerst niet waar ik was. Kijkend om me heen wist ik het nog steeds niet, toen keek naar de piraat en een meisje dat ik eerder heb ontmoet. 'Wacht, wie is nou degene die ik eerder heb ontmoet?' Ik schudde mijn hoofd en greep tot heel even naar mijn buik, door de sprong kreeg ik langzaam kramp. Ik probeerde op te staan, maar dat veroorzaakt meer pijn. Ik probeerde het te verbergen en stond op. Je zwakte te verbergen is niet makkelijk... 'Wie weet hoe ik hier zo snel mogelijk van dit eiland kom?'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 17:18 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Omdat hij Leslie en Jo wat aan kan doen als ik niet op zijn kamp blijf! En misschien ook omdat ik zijn Lost boys al vaker heb gered dan hij en ik er ondertussen medelijden mee heb gekregen...' voegde ze er mompelend bij toe. "Leslie kan hij niks maken. Ze is bij mij en ik bescherm haar. Jo krijg ik ook wel terug en JIJ gaat NIET terug naar Pan. Bloody Hell, je zou toch nooit luisteren. Het zit in de Jones familie." ik glimlach even, ja de Jones luisteren nooit.
    Opeens komt er een meisje uit de lucht, of ja, ze sprong, 'Wacht, wie is nou degene die ik eerder heb ontmoet?' ik keek haar niet begrijpend aan, ik ken haar niet, ik kijk even vragend naar Charlie en draai met mijn ogen naar het meisje als vraag of ze haar kende, 'Wie weet hoe ik hier zo snel mogelijk van dit eiland kom?' ik keek haar niet begrijpend aan. Ik voelde woede opkomen, "Nee oké, dat weet ik niet. Ga gewoon weg!" zeg ik boos en ga op een boomstronk zitten, wat is er met me aan de hand. Ik wil niet bij mensen zijn, ik haat iedereen. Ze doen alleen maar dingen die ik niet wil dat ze doen. Ik word daar zo geïrriteerd en gefrustreerd van, spontaan begin ik te huilen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Als ik niet naar hem ga, komt hij ben ik bang naar mij. Dat is het probleem.' mompelde ik toen Hook, nee Killian, de opmerking maakte dat ik niet naar hem mocht.
    Ik zag het meisje dat plots kwam, maar wist niet of ik haar herkende. 'Wacht, was jij nou... Caitlin?' vroeg ik verrast. Haar van pijn getrokken gezicht zag er heel anders uit dan de laatste keer. 'Je hebt pijn! Wat is er aan de hand?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Wacht, was jij nou... Caitlin?' vroeg ineens een meisje verrast, volgens mij was ze Charlie. Ik kende haar niet echt, want ik wist niet eens wie nou Jo was, volgens mij zit zei hier er niet tussen. Je hebt pijn! Wat is er aan de hand?' Ik wilde me niet laten kennen, teken van zwakte, maar ik kon me niet inhouden. 'Gewoon, mijn buik... Het is... Ugg!' Ik kon het niet zo maar vertellen... Misschien zou ze het niet snappen... 'Zou je het snappen als ik zeg dat ik zwanger ben...?'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 20:04 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Ik knikte. 'Je bent dus zwanger?' vroeg ik ter bevestiging. 'Want als je dan survivaller gaat spelen doet dat inderdaad pijn ja.'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Je bent dus zwanger?' vroeg ze ter bevestiging. Ik wilde vol op nee schudden, maar dat zou hoofdpijn veroorzaken. 'Ik wil gewoon terug naar land, daar snap ik alles. Hier op Neverland kan alles fout gaan, niemand word hier ouder... Dus zo meteen gaat het heel snel of groeit hij of zij nooit op.' Ik laat me achter over vallen en kijk omhoog naar de blauwe lucht. 'Want als je dan survivaller gaat spelen doet dat inderdaad pijn ja.' Ik rol met mijn ogen en zucht. 'Je hebt misschien gelijk, goed dan, helemaal gelijk. Heb je altijd gelijk?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Zou leuk zijn. En ik snap je probleem, maar als ik een uitweg wist was ik al weg.' gaf ik toe. 'Als je Pan lief aankijkt laat hij je misschien wel gaan. Hij heeft je toch niet nodig voor iets?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Zou leuk zijn. En ik snap je probleem, maar als ik een uitweg wist was ik al weg.' gaf Charlie de waarheid toe. 'Als je Pan lief aankijkt laat hij je misschien wel gaan. Hij heeft je toch niet nodig voor iets?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb hem nog nooit gezien, ik ben alleen in zijn kamp geweest waar ik je zus Jo heb ontmoet, voor de rest is hij onbekend voor mij.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    'Als hij je nog niet ontvoerd heeft is er nog hoop.' zei ik met een lachje. 'Ik mag niet naar Pan toe, maar ga gewoon ergens staan en roep hem. Net als je het zat bent komt ie waarschijnlijk.'


    obsessive rage