• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Goed dan, dan is dat mijn enige hoop.' Ik sta op, dit keer heel langzaam. 'Ik denk niet dat hij komt wanneer hij je nodig hebt.' Ik kijk haar even van top tot teen en glimlach, 'ik doe het speciaal voor je hulp niet hier.' Met die woorden loop ik het bos in en wanneer ik ver genoeg ben, nou dat vind ik, roep ik zijn naam... Ik ben het eigenlijk nu al zat.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 21:44 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Ik ben eigenlijk niet eens zo ver weg, dus is het alleen maar volgen tot mijn naam wordt geroepen. Jammerlijk genoeg wordt er maar één keer geroepen.
    'Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor,' zeg ik terwijl ik tevoorschijn kom. 'Ik ben gewoon hier.'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor,' Hoor ik Peter zeggen terwijl hij tevoorschijn komt. 'Ik ben gewoon hier.' Ik zucht en begin met praten: 'Je hebt me niet echt nodig, dus kan je me nu weer weg brengen?' Ik ga voor hem staan, en merk dat ik wel groter ben. Dat geeft me eigenlijk wel een best goed gevoel, groter zijn dan mijn vijanden? Ik weet eigenlijk niet goed of hij een vijand is. 'Vandaag nog, alsjeblieft?'

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 9:23 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Als je er iets voor terug kan geven prima.' zei ik kalmpjes, ze keek op me neer, ik keek kalmpjes terug alsof het andersom was. 'Maar wat heb jij dan te bieden?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Niks, behalve...' Ik dacht na... Nee... Ik zou nooit mijn kind weggeven, echt niet. 'Nee... Ik heb niks te bieden... Jij zou ook niks van mij willen.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Zodra Caitlin verdwenen was rende ik expres achter haar aan. 'Voordat jullie een deal gaan maken wil ik die van mij even goed maken Pancake!' riep ik.
    'Hé, je zit niet in een boom!' riep Pan zogenaamd geschokt terug en liep wat dichterbij. 'Je bent leuker wanneer je gewoon staat weet je.' zei hij pesterig en speelde met mijn haren. Ugh. Moest dit nou?
    'Af!' schreeuwde ik en duwde hem vrij hard weg. 'Vertel gewoon hoe het met die deal zit.'
    'Tegen Caitlin, dan moet je maar wat gaan zoeken voor me. Tegen Charlie, luister maar eens goed.' Hij lachte, en het klonk vrij gestoord. 'Je bent technisch gezien nog steeds van mij, maar om je de hele tijd mee te slepen... Ik gun je gewoon wat meer vrijheid.'
    Snel draaide ik me om en rende weer terug.
    'Sorry voor het niet luisteren!' zei ik snel.


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Wat zou je van me willen?' Zeg ik terwijl ik mijn armen voor mijn buik leg zodat hij niet daar naar
    zou vragen, hij kon ook mijn gedachten lezen. 'Wil je een hand van me of zo?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Wat moet ik nou met jouw hand? Ik heb er zelf al twee hoor,' zei ik lichtelijk spottend. 'Ik dacht meer aan een daad. Je hoeft niemand te vermoorden, je moet er alleen voor zorgen dat iemand me gaat vertrouwen.'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Dat gaat me nooit lukken, wie vertrouwt... o... oeps...' Ik kijk hem weer van top tot teen aan, 'ik denk dat ik hier nooit weg kom...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Als ze jou niet vertrouwt en ik de rest kan doen wel. Maar als je dat niet voor je kind over hebt blijf je inderdaad hier.' zei ik met een gemene grijns.


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Als ze jou niet vertrouwt en ik de rest kan doen wel. Maar als je dat niet voor je kind over hebt blijf je inderdaad hier.' Zei hij met een gemene grijns dat me bang maakt, ik keek hem schuin aan en wist meteen wat ik moest doen, 'het is Charlie? Leslie? Of nee, je wil iemand anders... 'Wie?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Inderdaad wel die twee, en daarna nog één iemand. Hij zal snel komen.' zei ik. 'Hebben we een deal of niet?'


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    'Inderdaad wel die twee, en daarna nog één iemand. Hij zal snel komen.' zei hij, dit is mijn kans om eens goed te glimlachen. 'Hebben we een deal of niet?' Ik draai mijn hoofd schuin en knik. 'Aan de kant want anders geef ik over op jou...' Ik draai me om en loop dan weg, dit moet ik aan Charlie vertellen...

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 21:21 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Ik verdwijn na de waarschuwing, eens kijken of het haar gaat lukken.


    obsessive rage


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    Ik klim meestal in bomen als ik mensen wil vinden, maar nu kon het niet. Ik ga tegen een boom zitten en zet alles op een rijtje, week 112 van de 39, dat betekent 27 te gaan... En ondertussen moet ik Leslie aan zijn kant krijgen, wat stom dit. Ik weet niet eens hoe, Charlie heeft gezegd dat ze nooit meer terug wilde. Ik sta op en roep haar zoals ik bij Pan deed, door haar naam te gillen.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'