• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    Ik loop weer wat weg van Hook en kijk verbaast als ik mijn naam hoor. "Hook!" hoor ik iemand hijgend zeggen en ik kijk verbaast naar de hijgend Leslie. "Wat ben ik blij je te zien!" zeg je nog steeds al hijgend. "Leslie," begroet ik haar. "Wat is er aan de hand?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.


    Do I look like Mother Teresa?

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    "Leslie," begroet hij mij. "Wat is er aan de hand?" ik kijk hem even hijgend aan, "Peter heeft Jo en Charlie!" zeg ik, "En Jo hoort bij Peter..." ik zucht even,
    "En er is iets met dat hij ons nodig heeft omdat we een drieling zijn dat ik het Verleden ben, Jo het Heden en Charlie de Toekomst..." ik hield op met praten en kijk weer naar Hook, "Peter had me ontvoerd..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    {Een erg late MT.}


    She was always looking for more..

    Captain Killian Jones Hook

    "Peter heeft Jo en Charlie!" zegt ze, "En Jo hoort bij Peter..." ik zwijg wanneer Leslie een zucht laat. "En er is iets met dat hij ons nodig heeft omdat we een drieling zijn dat ik het Verleden ben, Jo het Heden en Charlie de Toekomst..." het bleef weer even stil en Leslie's blik valt op mij. "Peter had me ontvoerd..." zegt ze vervolgens. Ik kijk haar vragend aan terwijl ik Leslie en mij iets afzonder van Babette. "Ontvoerd?" vraag ik verbaast. Mijn hand gaat richting het handvat van mijn zwaard. Die Pan zou boeten voor alles wat hier gaande was op Neverland. "Maar Jo hoort bij Pan?" vraag ik ter bevestiging. "Hoe kan Pan haar dan hebben als ze in principe daar vrijwillig is? En wie is Charlie?" vraag ik lichtelijk verbaast.


    Do I look like Mother Teresa?

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    "Ontvoerd? Maar Jo hoort bij Pan? Hoe kan Pan haar dan hebben als ze in principe daar vrijwillig is? En wie is Charlie?" vraagt hij verbaast,
    "Jo wil gewoon een Lost Girl zijn en volgens mij is ze dat al, ik daarentegen niet meer dus ik denk dat ik een piraat ben..." ik hou me even stil, "Charlie is een piraat die als het goed is bij jou heeft gewerkt, verkleed als een jongen en is een tweelingzus van Jo en mij, we zijn drieling..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Captain Killian Jones Hook

    "Jo wil gewoon een Lost Girl zijn en volgens mij is ze dat al, ik daarentegen niet meer dus ik denk dat ik een piraat ben..." het blijft even stil. Dat was een mooie moment om alles proberen te vatten. "Charlie is een piraat die als het goed is bij jou heeft gewerkt, verkleed als een jongen en is een tweelingzus van Jo en mij, we zijn drieling..." ik doe een stap achteruit van verbazing en laat mijn zwaard los en ga met mijn hand door mijn haar. Een diepe zucht verlaat mijn longen en ik weet niet wat ik moet zeggen. Mijn broer had dus drie dochters? Waarvan ik van alle het bestaan niet van afwist en waarvan twee al die tijd op mijn schip zaten? Ik schud ongeloofwaardig mijn hoofd en trek Leslie tegen me aan. "Geen zorgen. Pan zal jou niks meer doen."


    Do I look like Mother Teresa?

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Meteen laat Hook zijn zwaard vallen en gaat met zijn hand door zijn haar, niet gek, dat je hoort dat er ineens 3 nichtjes zijn in plaats van 1. Hook trekt mij tegen zich aan, "Geen zorgen. Pan zal jou niks meer doen." ik glimlach vaag, "Dankje..." zeg ik zacht, "Ik haat Peter..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Captain Killian Jones Hook

    Een vage glimlach komt op het gezicht van Leslie. "Dankje..." zeg ze zachtjes, "Ik haat Peter..." ik laat haar weer los en kijk haar recht aan. "De Crocodile moet maar wachten." ik draai me richting Deadmans Peak. "We moeten eens afrekenen met die Pan." zeg ik op een botte manier.


    Do I look like Mother Teresa?


    • Caitlin •
    I'm not scared of death anymore, i'm scared of being alone
    Ik was bang, het werd zichtbaar, mijn buik werd dikker en ik wist niet wat ik moest doen, dus ik deed wat er niet van me verwacht werd door hem. Ik pakte een jurk en liep naar buiten Ik rende zo door het bos heen, maar kwam amper voor uit en was snel moe. Uit eindelijk kwam ik bij een piraat en een meisje, ik draaide me om om het moment niet te verpesten, maar draaide te snel waardoor ik me in 1 keer misselijk voelde. Als ik niet overgegeven had, hadden ze me wel horen vallen... Pijnlijk legde ik mijn hand op mijn buik... Ik wil niet opstaan dus blijf toch gewoon heerlijk zitten. 'Sorry...' Fluisterde ik zacht.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:36 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Ariël propte twee papiertjes in mijn zak die ik er verrast uit haalde en las, een vage glimlach kwam op mijn gezicht. Ik wist wel dat ze niet zo hard kon zijn als ze zich voor deed. Dat was gewoon onmogelijk, ze had gewoon een muur gebouwd of zo, dat moest het zijn.
    'Zie je? Weer via een brief. Maar ach, ik wil je ergens brengen.' zei Pan.
    Ik trok een wenkbrauw op met zo'n "wat-nu-weer-gezicht" maar liep wel braaf achter hem aan toen hij enkel grinnikte en weg liep. 'Moet je me echt overal heen slepen?! Ik ben je slaafje niet hoor!'
    Pan legde zijn hand op mijn mond waardoor ik niet meer kon praten, ugh.
    'Luister.' zei hij zachtjes, ik kon hem maar net horen.
    En ik luisterde, toen herkende ik de stemmen van Leslie en Hook. Ik tuurde in de verte en kon toen nog net één zinnetje verstaan: 'We moeten eens afrekenen met die Pan.'
    Ik wist niet wat er gebeurde, maar ergens werd ik een beetje boos. Dat was immers mijn taak!
    'En dat mag je doen ook.' Ik draaide me naar Pan, hij had mijn gedachten gelezen. Niet jippie. Hij haalde zijn hand van mijn mond zodat ik wat kon zeggen hierop. 'Hoe?' vroeg ik zachtjes.
    'Ik breng je terug natuurlijk.'
    Voor ik hier dan ook maar iets op kon zeggen duwde hij me van de heuvel waardoor ik onhandig naar beneden rolde, een ander meisje was ook hier. 'Eikel!' riep ik richting Pan, hij grinnikte en verdween toen.
    'Hoi captain...' mompelde ik toen.


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    Ik duw Leslie achter mij en trek mijn zwaard om ons te beschermen. Was Pan ons aan het bespieden? Geritsel in de struiken. Ik wijs met mijn zwaard richting de plek waar het vandaan kwam. Voorzichtig loop ik ernaar toe. "Pak een wapen Leslie." fluister ik haar toe. Ik loop naar de bosjes toe. "Wie is daar?" Op dat moment hoor ik iets verderop wat gegil en zie ik iemand van de heuvel afrollen. Het was één van mijn bemanningsleden, Charlie. Maar was dit DE Charlie, die mijn derde nichtje bleek te zijn? 'Eikel!' hoor ik haar roepen. Ik zie bovenop de heuvel Pan nog staan, maar die verdwijnt al snel. 'Hoi captain...' mompelt Charlie. "Wat is je echt naam?" vraag ik aan haar. "Nichtje." het laatste woord zeg ik om duidelijk te maken dat ik zijn/haar geheim weet. Ik werp nog snel een blik richting het bosje waar net geluid vandaan kwam. Het leek nu wel wat rustiger.


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlie

    Bij het woord nichtje zuchtte ik. 'Charlotte. Maar ik werd sowieso al vaker Charlie genoemd.' zei ik langzaam en schuldbewust. 'Ik ben niet vrijwillig van het schip af gegaan! Hij heeft me mee gepoeft met zijn magie!' voegde ik er snel aan toe om duidelijk te maken dat ik tenminste nog één regel had opgevolgd. Want voor mijn gevoel had ik de rest zo ongeveer al gebroken.


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    Charlie slaakt een zucht. 'Charlotte. Maar ik werd sowieso al vaker Charlie genoemd.' zei ze langzaam en ze klonk schuldbewust. Ik bestudeerd haar een goed. 'Ik ben niet vrijwillig van het schip af gegaan! Hij heeft me mee gepoeft met zijn magie!' zei ze er vrij snel achteraan. Ik volgde Charlie's, euh Charlotte's voorbeeld en zuchtte ook diep. "Die verdomde bemanning ook van de Jolly Roger." mopper ik zachtjes. Maar dan kijk ik Charlotte weer aan. "Waarom liet hij je gaan? Ik weet dat je naar benden bent geduwd door hem." ik wist dat Pan alles en iedereen op het eiland kon zien en volgen. Ook zou hij niet zomaar wegdoen als het een gevangen was...


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlie

    'Geen idee.' gaf ik toe. 'Ik denk dat hij gewoon een spel speelt of zo. En ik weet wel dat jij dat wist, zo snel scheld ik een jongen nou ook weer niet uit voor eikel.'
    In mijn hoofd voegde ik eraan toe dat Pan nou niet echt een gewone jongen was en door hem bij zijn achternaam te noemen schold ik hem eigenlijk ook al uit, maar dat terzijde. 'En wat doen jullie hier? Het stikt hier van de dreamshade. Heb je een moord wapen nodig of zo? Want als je het op iemand die zo machtig is als Pan zal je wel wat anders nodig hebben, met magie genezen ze het zo weer.'


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    'Geen idee.' zei Charlotte. 'Ik denk dat hij gewoon een spel speelt of zo. En ik weet wel dat jij dat wist, zo snel scheld ik een jongen nou ook weer niet uit voor eikel.' Een spelletje? Verhaal ik in mijn hoofd. Pan speelde altijd via zijn regels. 'En wat doen jullie hier? Het stikt hier van de dreamshade. Heb je een moord wapen nodig of zo? Want als je het op iemand die zo machtig is als Pan zal je wel wat anders nodig hebben, met magie genezen ze het zo weer.' ik kijk Charlotte aan. "Ja," zeg ik dan. Ik ben er zelf ook verbaast over dat ik het toegeef. "De magie van genezing werkt alleen op Neverland." zeg ik me een grijns. "Mensen in andere werelden zullen niet zo snel genezen." zeg ik met een glimlach.


    Do I look like Mother Teresa?