• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    'Ja, dat kan ik,' zeg ik, dat heb ik gelukkig wel geleerd. 'Hé, mijn boek is er ook bij,' zeg ik dan, wijzend op één van de boeken. Op de kaft staan drie exact dezelfde meisjes met blond haar, ze lijken erg veel op mij en mijn zussen. 'Dan ben ik wel benieuwd naar mijn verhaal. Hoe gaat het precies in jouw versie?' vraag ik terwijl ik door Belle en het Beest blader.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik kijk Charlie aan, moet ik dit echt vertellen?
    "Nou jullie komen op Neverland, 1 iemand gaat naar pan, Jo, de andere 2 blijven bij Hook...." ik haal even diep adem,
    "1 iemand sterft...' zeg ik zacht.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik zucht. 'Tuurlijk, altijd een tragedie. En wie gaat er dood?' vraag ik, verberg de angst dat ik het zou kunnen zijn. Misschien ben ik het ook wel. Misschien is Pan me op een dag zat en doodt hij me gewoon, gewoon omdat hij er zin in heeft.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik kijk haar aan, "Ja, nou dat ga ik niet zeggen want het gebeurt toch niet..." zeg ik, "En als het wel gebeurt, ik mag het niet zeggen, al ben je de toekomst, het kan gevaarlijk zijn... Sorry..."


    (i need some food, ik ga het even claimen, ben zo terug, denk max 20 min)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 0:20 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ik wil het weten Ariël. Ik kan ook in je gedachten kijken maar dat doe ik niet, ik vraag het aan je, omdat ik het wil weten.' zei ik langzaam. 'Want het gaat wel over mijn zussen en mij. Ik heb niet zoveel familie meer, laat me in elk geval weten wie ik houdt, als ik niet zelf dood ga...'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik zucht even, "Leslie..." zeg ik zacht zodat het bijna niet hoorbaar is, eigenlijk voelt het wel goed, ik weet zelfs meer als Peter! Ik kan in de toekomst kijken, al is het niet echt 100% dat het ook echt gaat gebeuren...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Goed, ik ga het tegen houden.' zeg ik vastbesloten. Dan zie ik Peter middenin een groep Lost Boys, loop naar hem toe, wil hem een klap geven, maar in plaats daarvan grijp ik zijn shirt en kus hem dan, hij kust me zelfs terug. 'Nu staan we quitte.' zeg ik en laat hem los, hij lacht.
    'Ik dacht dat je plan was me te slaan, maar dit is ook wel leuk,' zegt hij lacherig.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik loop glimlachend naar de groep toe,
    "Wat nou geen Belle en het Beest..." zeg ik glimlachend tegen Charlie, "Geef maar gewoon toe, je vind hem heel stiekem leuk...'


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Oké, ik geef toe,' zei ik, het maakt eigenlijk ook niet zo uit. Dan is het maar zo. 'Al voel ik me nog geen Belle,'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik glimlach,
    "Iedere Belle is anders..." zeg ik met een knipoog, "Ik bedoel, als hier een Belle zou zitten zou ik het zijn maar ik heb geen beest..." ik lach even.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ik denk dat ik meer een... Idioot ben,' grapte ik. 'Wat ik ook altijd ben geweest. Maar ach.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Idioten? Ja, die klimmen in bomen en hangen er vervolgens ondersteboven in om er daarna uit te vallen..." zeg ik lachend,
    "Maar idioten kunnen niet zulke wijze dingen als jij zeggen..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Dan ben ik een halve idioot.' zei ik daarom maar, wel gevleid door het compliment. 'En die boom is gewoon mijn vriendje. Oh wacht dat is sneu want dan moet ik het uitmaken. Toch maar niet.'

    (Waha laat Jo komen cx)


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    "Je wilt hem dus als vriendje...." ik kijk haar lachend aan, "Vraag het dan aan Pan..."

    (Jo komt bij de volgende, ik moet haar eerst even vinden xD)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ik denk dat die kus voor hem niet echt betekende wat ik zou willen dat het was.' geef ik toe, ergens gewoon bang om afgewezen te worden.


    obsessive rage