• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Charlie

    'Je molt mijn boom.' zei ik en wees naar de afgebroken tak. 'En voor de rest heb ik geen idee. Ik heb niet gevlogen hoor.'
    Pan grinnikte. 'Wat nou? Het is mijn bos, ik ga waar ik wil.'


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik trek een wenkbrauw op,
    "Precies op de plek waar ik ook ben, wat een toeval..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Kan ik er wat aan doen.' zei ik, nog steeds ontzettend boos op Leslie. 'Wen er maar aan dat hij een jongen is, die doen dat.'
    Ik draaide me om maar liep niet weg, ik kon haar gewoon even niet aankijken nu.
    'Tja, als je alleen wil zijn moet je maar ergens anders heen.' zei Pan gemeen, ook hij was niet echt uit te staan op het moment.


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik blijf ze aankijken, mijn hand word een vuist,
    "Wacht even hoor..." zeg ik en loop naar de andere kant van de boom, sla er hard op waardoor mijn knokkels beginnen te bloeden, loop dan terug, dat voelde goed...
    Ik keek Peter aan, "Je bent nooit ergens voor niets, waarom ben je hier?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    Ik grinnikte. 'Om jou te irriteren en de laatste van de drieling te zien natuurlijk.' antwoordde ik kalmpjes.


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik zucht even,
    "Nou dat lukt..." geef ik toe, ik leun even tegen de boom aan,
    "Nu heb je me geïrriteerd, en nu?" ik kijk hem kalm aan dan gaat mijn blik naar mijn hand, auw...
    Er valt een druppel bloed op de grond, waarom denk ik nooit aan de gevolgen!?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'En nu is het hem weer gelukt iedereen tegen elkaar op te zetten en ga ik Leslie zoeken.' zei ik, Pan zei niks en ik besloot weg te lopen, een heel eind verderop zag ik Leslie zitten in de richting waar ik haar heen had zien lopen. 'Sorry van net,' zei ik en trok de band eraf.

    Peter Pan

    'Tja, nu heb ik geen idee.' zei ik zodra Charlie weg was. 'Nu blijf ik hier ook gewoon.'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik zag dat Charlie aan kwam lopen, ik zuchtte, moest dit? ze boot haar excuses aan en haalde de band van mijn pols,
    Ik stond op, ik had haar niet vergeven maar ik zat zelf ook fout... "Ik denk dat ik even alleen moet zijn..." zeg ik zacht.
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik kijk Peter met een valse lach aan, "Wat moet je eigenlijk met die BoekenNerd..." vraag ik hem, denkend aan Ariël...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Goed, als je me zoekt, ik zit in een boom en zoek een vervanger van mijn gewoonlijke schuil boom. Die heeft Jo afgepakt.' zei ik en liep toen het bos in.

    Peter Pan

    'Omdat ze iets erg belangrijks heeft natuurlijk, mevrouw Ik-Voel-Me-Stoer.' antwoordde ik.


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik rol met mijn ogen,
    "Nou meneer, Ik-Denk-Dat-Ik-Alles-Ben, wat heeft ze?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Iets wat jij niet hebt en dat is geduld. En nog iets wat jij ook niet hebt.' zei ik kalmpjes. 'En het zit dus blijkbaar in de familie dat je mensen af snauwt die je leuk vindt. Vast van je moeder, want aan de kant van je vader denken ze heel anders.'


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik steek sarcastisch mijn tong uit. En bedankt... ik besluit er niet verder over in te gaan, hij weet het nu maar niet te veel op reageren.
    "Wat heeft ze dan wat ik, en jij waarschijnlijk, niet hebben?" vraag ik nieuwsgierig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Boeken.' zei ik droogjes, wat vrij logisch was, maar ik bedoelde niet zomaar een boek. Ach tja. Wat maakte het uit.


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik trek weer even mijn wenkbrauwen op, boeken?
    "Dan steel je toch de boeken en niet een heel meisje?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Niet zomaar boeken slimpie. Ze is ook iemand die ik nodig heb. Een vriend van iemand anders die ik nodig heb en een schrijver. Zo onredelijk ben ik niet hoor.'


    obsessive rage