• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik knik, oké...
    "En heb je de boeken al geclaimd of moet ze alles zelf schrijven..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Wat zij nog moet doen gaat jou niks aan.' zei ik kalmpjes.


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik kijk Peter verontwaardigt aan,
    "Wat jij wilt..." zeg ik nors terwijl ik me weer laat vallen tegen de boom aan,
    "Anders ga je haar lastig vallen..." mompel ik.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Ze reageert te kalm. Dat is saai. Je kan ook mee naar Charlie, dan vallen we haar lastig.' stelde ik voor met een grijns.


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik begin te lachen maar negeer de vraag over Charlie,
    "Ze heeft je door Peter, ze kent je bijna beter als jij jezelf... Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Door haar sprookjesboek natuurlijk. Ze weet ook alles over jou. Maar ga je mee of niet?'


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik kijk Peter lachend aan,
    "Oh, het gaat dus over een sprookjesboek..." zeg ik, dan knik ik, "Ja ik ga mee..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    Ik pakte haar hand en verscheen vlak onder de boom waar Charlie zat. 'Hé Charlie! Ben je hier?' vroeg ik plagerig.
    'Ga weg.'
    Ik trok een zogenaamd verraste wenkbrauw op. 'Waarom?'
    'Niet jij. Zij. Ik wil niks meer met mijn familie te maken hebben.' zei Charlie bozig wat me liet grijnzen. Het was eindelijk gelukt.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik hoorde dat Peter weer in de buurt was, langzaam stond ik op, ik kon nog net de laatste woorden horen van Charlie, ik zag vanuit de bosjes dat Pan zat te grijnzen, dit is dus wat hij wil. Ik teleporteerde naast Charlie in de boom en fluister, "Geef niet aan hem toe, hij wil dat we ruzie hebben. Sorry..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik blijf een tijdje voor me uit staren, maar sla dan mijn armen om Leslie heen en begin te huilen. Ik probeer al heel de tijd tegen hem in te gaan, niet aan hem toe te geven, maar wat heb ik ermee bereikt? Een familie die me haat, alleen dat.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Charlie begint te huilen en houd me vast, ik druk haar tegen me aan en geef een hatelijk blik naar Peter. Ik blijf hem lang aankijken, net zo lang tot ik iets vreemds voel, iets wat ik niet altijd voel, alsof ik een boodschap naar hem kon over brengen zonder te praten. Misschien...?
    Ik zend wat uit mijn gedachten naar zijn gedachten toe:
    Hou onmiddellijk op klootzak, ga weg!
    Zou hij het gehoord hebben? Dan draai ik me weer op naar Charlie, "Het is al goed..." zeg ik zacht en wrijf met mijn hand over haar rug.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    "Hou onmiddellijk op klootzak, ga weg!" galmde het in mijn hoofd. Ugh. Ik deed allang niks meer!
    Toch draaide ik me gehoorzaam om en liep weg.

    Charlie

    Ik sla mijn armen nog wat steviger om mijn zus heen en weet heel even weer een beetje kalmte te vinden. 'Ik wil gewoon niet meer alleen zijn,' snikte ik. 'En ik voel me juist steeds eenzaam bij jullie, omdat jullie me steeds boos aankeken of me negeerden, maar eerlijk gezegd... Is dit nog wel oké,'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik zag dat Peter zich omdraaide en weg liep, Jo bleef nog even staan maar ging daarna mee.
    "Ik ga niet bij je weg, beloofd... Ik zal er altijd voor je zijn, tot de dood ons scheid..."

    (omg moet je nou schijt of scheid zeggen?!?!)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Bij de woorden van Ariël over Leslie van een tijdje geleden nog in mijn hoofd begin ik alleen nog maar harder te huilen, wat is er met mij? Ik huil echt nooit, gewoon nooit. 'Leslie, ik ben zo stom bezig,' mompelde ik toen. 'Ik heb hem gekust, twee keer, en ik... Ik denk dat ik verliefd ben maar dit gaat echt vroeg of laat fout,'

    Peter Pan

    'Volg me niet Jo!' riep ik, nu een beetje geërgerd. 'Je bent mijn pup niet. Als ik die wilde had ik dat wel geregeld!'


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik kijk Peter boos aan, "Jij luistert niet naar mij als ik wil dat je weggaat, ik ook niet naar jou...." zeg ik terwijl ik nog steeds achter hem aanloop.

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    "Gekust?" mijn ogen worden groot, "Man, die eikel?" ik kijk haar aan, beter kan ik haar nu niet beledigen,
    "Je voelt wat je voelt, daar kan je niets tegen doen, Love is not a choice..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]