• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk dat Becca Lily wel zou kunnen mogen, maar niet echt heel erg met haar om zou gaan, gezien ze de "teacher's pet" is, zoals Becca het zou zeggen. Ze zou daar ook zeker opmerkingen over maken. Ik weet alleen niet hoelang de Hogwarts studenten al op de school zijn als de RPG begint? Want als ze er nog maar net zijn, dan zou ze dat niet echt weten.

    Becca en Eliza zouden beiden kant op kunnen gaan denk ik. En psst, je bent boven aan haar rol de "L" in haar naam vergeten

    Hetzelfde geldt denk ik voor Oliver en Becca. Ze zijn beide gesloten, en Becs probeert net als hem mensen buiten te houden, dus het zou daardoor kunnen totaal niet kunnen werken, maar ik denk dat ze daardoor elkaar ook goed zouden kunnen begrijpen.

    Had jij nog ideeën?


    Iedereen komt net aan. De hogwarts studenten voor het eerst en de rest (grotendeels) gaat gewoon terug naar school. Misschien dat Becca merkt dat Lily een beetje een teachers pet is en daar opmerkingen over maakt en ze zo een beetje botsen?

    Ik zeg becca en oli dan niet zo close,omdat ze door hun karakters amper contact zullen hebben?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga nu slapen, morgen ga ik lijstjes maken voor relaties en shit c: Goodnight !


    Spinning around, I'm weightless.

    Dat van Channelle en Oliver is goedd, ik heb Chan nu op het uiterlijk, de vakken en een paar extra dingen na af, misschien is het zo nog wat duidelijker hahaha


    take risks

    Ze slapen trouwens allemaal gewoon op de school campus neem ik aan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ze slapen trouwens allemaal gewoon op de school campus neem ik aan?


    Het is een boarding school, dus ze slapen inderdaad allemaal gewoon in een groot huis op de campus, maar daar komt vanavond meer info over!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zoek relaties voor Phoenix, pagina 5.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Ik zoek relaties voor Phoenix, pagina 5.


    Ik heb lily nog, daar kan later iets mee ?

    En ik ga kijken voor oli c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Camhanaich schreef:
    Ik zoek relaties voor Phoenix, pagina 5.


    Ik heb Gabriella, pagina 7, maar ik weet niet zo goed wat het zou kunnen zijn. Ik denk dat het heel erg beide kanten op kan gaan..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb FC struggles. Jessica Sikosek of Pauline Hoarau?


    That is a perfect copy of reality.

    Pauline (:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Pauline (:

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Iedereen komt net aan. De hogwarts studenten voor het eerst en de rest (grotendeels) gaat gewoon terug naar school. Misschien dat Becca merkt dat Lily een beetje een teachers pet is en daar opmerkingen over maakt en ze zo een beetje botsen?

    Ik zeg becca en oli dan niet zo close,omdat ze door hun karakters amper contact zullen hebben?


    Becca en Oli gaat inderdaad wat lastig ja xd


    Nog anderen voor Becca?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Becca en Oli gaat inderdaad wat lastig ja xd


    Nog anderen voor Becca?

    Misschien Elijah? Hij is wel nog niet af, maar zijn karakter staat op pagina 9 al in kernwoorden.

    Channelle is nu officieel af en zoekt relaties, pagina 5 (:


    take risks

    Ik zit vast met Elijah, heeft iemand suggesties.