• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik denk dat Isaiah's karakter bijna af is.
    Alleen hier en daar nog wat toevoegingen, dus als iemand geïnteresseerd is voor een of andere relatie, Isaiah staat op pagina 6.

    Heeft iemand nog een leuke club die Chione kan joinen? En zijn er nog mensen die een relatie met haar aan willen gaan? (ook even hier, haha)

    En Britt, wat naar. ;c Hopelijk lukt het om je hierop te focussen.


    Your make-up is terrible

    Komt allemaal wel goed, maar als ik wat afwezig ben weten jullie in ieder geval dat er iets is

    Nu ga ik lekker even mn hondje kroelen, naar huis en dan mn mannelijke rol afmaken, en dan hopen dat we snel kunnen beginnen ! (:


    Spinning around, I'm weightless.

    @Assassin en @Naestivate ik heb Gabriella (pag. 7) eventueel

    @Peculiar, sterkte!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Marlene staat open voor iedereen hier boven haha.

    Ik ga probably vanavond mijn mannelijke rol maken. (:

    Btw, voor de mensen die een personage in de leerlingenraad hebben: hebben jullie een idee wanneer de vergaderingen enzo zijn? Ik ben zelf voorzitster van de LR op mijn school en wij hebben eens per week tijdens een les uur een vergadering. Als er echt grote dingen moeten worden besproken doen we dit of na school of plannen we meer lesuren in. Is het wellicht een idee om dit zo te doen?


    -

    De basis voor Channelles innerlijk is af, vanavond rond ik het af en doe ik ook de rest, ze staat nu wel open voor relaties (:


    take risks

    Normaal gezien is Isaiah helemaal af, alleen kan het nog wel zijn dat ik zijn innerlijk wat meer uitbreid.
    Ook moet ik nog zijn posities aanvullen + de extra's.

    Als iemand geïnteresseerd is in een of andere relatie met hem, laat het me weten!

    - Isaiah staat op pagina 6.

    Olivers innerlijk staat! Ik zoek één of twee goede vrienden/vriendinnen voor hem, en misschien iemand waarmee hij later een band kan ontwikkelen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Misschien is Oliver wel nog iets voor mijn ander personage. Hij wordt namelijk een echte spring-in-het-veld.

    naestivate schreef:
    Misschien is Oliver wel nog iets voor mijn ander personage. Hij wordt namelijk een echte spring-in-het-veld.


    Klinkt goed (:

    Oliver is nu af, zijn geschiedenis staat bij extra en de quotes komen nog wel ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Becca's innerlijk staat er ook. Ik zal het later waarschijnlijk nog wel uitschrijven, but I'm lazy at the moment.

    Iemand alvast voor haar c:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PecuIiar schreef:
    Olivers innerlijk staat! Ik zoek één of twee goede vrienden/vriendinnen voor hem, en misschien iemand waarmee hij later een band kan ontwikkelen.

    Oliver en Channelle misschien?
    ik ga chan zo afronden hihi


    take risks

    Velaris; mijn personages staan op 1,6,en 8.

    @DSprayberry; ik ga even kijken!


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    Oliver en Channelle misschien?
    ik ga chan zo afronden hihi


    Door dat "wisselend" vindt Oli het misschien wat moeilijk om haar te vertrouwen. Ze zullen wel vriendelijk zijn, maar misschien is zij een van de mensen waar hij niet te veel om wil geven omdat hij bang is?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Velaris; mijn personages staan op 1,6,en 8.

    @DSprayberry; ik ga even kijken!


    Hmm, ik denk dat Becca Lily wel zou kunnen mogen, maar niet echt heel erg met haar om zou gaan, gezien ze de "teacher's pet" is, zoals Becca het zou zeggen. Ze zou daar ook zeker opmerkingen over maken. Ik weet alleen niet hoelang de Hogwarts studenten al op de school zijn als de RPG begint? Want als ze er nog maar net zijn, dan zou ze dat niet echt weten.

    Becca en Eliza zouden beiden kant op kunnen gaan denk ik. En psst, je bent boven aan haar rol de "L" in haar naam vergeten

    Hetzelfde geldt denk ik voor Oliver en Becca. Ze zijn beide gesloten, en Becs probeert net als hem mensen buiten te houden, dus het zou daardoor kunnen totaal niet kunnen werken, maar ik denk dat ze daardoor elkaar ook goed zouden kunnen begrijpen.

    Had jij nog ideeën?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered