• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    ik wilde gisteravond bezig met channelle maar was in slaap gevallen, oeps :')
    moet vandaag de hele dag werken maar zal proberen er vanavond weer mee bezig te gaan, aangezien er nu nog helemaal niks is ingevuld

    is dit trouwens alleen bij mij of bij iedereen? Bij het rollentopic staat bij het bericht van naestivate eerst 'ISAIAH GIDEON SMEATH' en daarna de rol van Phoenix en doen de plaatjes bij Eizabeth het niet, maar is de laatste een foto van Alina Kovalenko? :')


    Klopt allebei, ik heb bij eliza namelijk alleen maar "FOTO" ertussen gezet en ben dat bij d laatste vergeten, ik heb de lay-out van lily gekopieerd.


    Spinning around, I'm weightless.

    Nogmaals sorry voor dat gepruts met de codes, het zal niet nog eens gebeuren!

    Normaal zal Isaiah vanavond af zijn.
    Maar heb nu even geen zin meer om te schrijven.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gabriella's innerlijk staat er in grote lijnen dus ze staat open voor relaties (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Op welke pagina staat ze?


    Spinning around, I'm weightless.

    Pagina zeven


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Vind ik lastig, wat denk jij? Lily staat op 1 en eliza op 7 onder mn spoiler hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik denk dat Lily en Gabriella het niet echt met elkaar kunnen vinden ze zijn denk ik niet wat te verschillend. Met Eliza zou ze wel een betere relatie kunnen hebben omdat ze wel iets meer gemeen hebben, zoals cheerleading en stiekem grote nerds zijn..
    Het is inderdaad wel een lastige...


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Ik denk dat Lily en Gabriella het niet echt met elkaar kunnen vinden ze zijn denk ik niet wat te verschillend. Met Eliza zou ze wel een betere relatie kunnen hebben omdat ze wel iets meer gemeen hebben, zoals cheerleading en stiekem grote nerds zijn..
    Het is inderdaad wel een lastige...


    Misschien vriendinnen geworden via cheer en later hebben ze ontdekt dat ze veel dezelfde interesses hebben, dus is de vriendschap wat dieper ontwikkeld?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Misschien vriendinnen geworden via cheer en later hebben ze ontdekt dat ze veel dezelfde interesses hebben, dus is de vriendschap wat dieper ontwikkeld?


    Lijkt me goed, dat ze elkaar langzaam ook wat meer gaan vertrouwen omdat ze elkaar beter leren kennen enzo


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    MT


    That is a perfect copy of reality.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Lijkt me goed, dat ze elkaar langzaam ook wat meer gaan vertrouwen omdat ze elkaar beter leren kennen enzo


    Yess, dan is gabrielle een van Elizas betere vrienden, al zal ze niet héél veel loslaten ivm haar gesloten karakter c:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Yess, dan is gabrielle een van Elizas betere vrienden, al zal ze niet héél veel loslaten ivm haar gesloten karakter c:


    Dat is voor Gabriella hetzelfde waarschijnlijk, dus dat zal het wat makkelijker maken voor beiden :3


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Dat is voor Gabriella hetzelfde waarschijnlijk, dus dat zal het wat makkelijker maken voor beiden :3

    Top!


    Spinning around, I'm weightless.