• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    (...)

    Becca en Oli gaat inderdaad wat lastig ja xd


    Nog anderen voor Becca?

    Maybe Chan?


    take risks

    Velaris schreef:
    (...)

    Becca en Oli gaat inderdaad wat lastig ja xd


    Nog anderen voor Becca?

    Phoenix staat nog open?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    naestivate schreef:
    (...)
    Misschien Elijah? Hij is wel nog niet af, maar zijn karakter staat op pagina 9 al in kernwoorden.


    Hij komt tot nu toe erg liefdevol over, en hoewel Becca er veel moeite mee heeft om die emotie te uiten, denk ik dat het heel goed voor haar zou zijn om met zo iemand om te gaan. Plus, hij lijkt mij ook wel het type dat meer moeite neemt om iemand te leren kennen.

    @DSprayberry, ideeën?

    @camilla, ik antwoord straks op je gb


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    naestivate schreef:
    Ik zit vast met Elijah, heeft iemand suggesties.

    Op de een of andere manier zie ik echt zon rutger vink persoonlijkheid in hem HHAHA :') Zon hele lieve homo ofzo, idk

    @Velaris: Ik moet nu weg en vond ze qua innerlijk wel bij elkaar passen, vanavond kijk ik even verder en hoe ze elkaar bijvoorbeeld zouden kunnen kennen :')


    take risks

    Ik wil er ook gewoon echt een lieve jongen van maken, maar weet niet hoe ik het allemaal moet beschrijven haha.

    Michelangelo's innerlijk staat er in steekwoorden, ik schrijf hem later uit omdat ik lui ben haha. Dus als iemand enige relaties wilt; geef maar suggesties :3

    Goede eigenschappen
    • Sportief
    • Humoristisch
    • Charmant
    • Moedig
    • Optimistisch
    • Ambitieus
    • Behulpzaam

    Slechte eigenschappen
    • Impulsief
    • Flirt
    • Ijdel
    • Sceptisch
    • Kil
    • Tactloos
    • Roekeloos


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zoek eigenlijk nog een best friend, ex en friends with benefits voor Becca. Volunteers?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik zoek eigenlijk nog een best friend, ex en friends with benefits voor Becca. Volunteers?


    FWB? Dat vind ik niet echt bij haar passen tbh hahaha. Kan natuurlijk zijn dat ik niet goed weet waar je met haar heen wilt, maar houd rekening met het karakter van je personage !


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou er niet naar zoeken als het niet bij haar zou passen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik zou er niet naar zoeken als het niet bij haar zou passen...


    Ik zeg het alleen maar (: omdat in je rol staat dat ze kwetsbaar etc is, leek het me niet logisch ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Die kwetsbare kant verbergt ze meer. Maar ik snap niet echt waarom een "kwetsbaar" persoon geen fwb zou kunnen hebben. Zij hebben ook hun behoeftes :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Die kwetsbare kant verbergt ze meer. Maar ik snap niet echt waarom een "kwetsbaar" persoon geen fwb zou kunnen hebben. Zij hebben ook hun behoeftes :')


    Omdat een kwetsbaar persoon precies dat is, kwetsbaar. Die mensen zullen niet snel zoiets beginnen, lijkt me. Maar nogmaals: ik zei het alleen maar, je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen (:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Omdat een kwetsbaar persoon precies dat is, kwetsbaar. Die mensen zullen niet snel zoiets beginnen, lijkt me. Maar nogmaals: ik zei het alleen maar, je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen (:


    Ik vind die tweede zin best grappig eigenlijk, omdat ik genoeg meiden ken die Friends With Benefits juist begonnen zijn omdat ze kwetsbaar waren, bevestiging nodig hadden, iemand die tegen hen aansliep, iemand die hen het gevoel gaf dat ze er wel toe doen, of iemand om te bewijzen te bewijzen, dus kwa dat ken ik meer meiden die kwetsbaar zijn met Friends with Benefits, Dan meiden die dat niet zijn :').
    Note; ik heb het hier niet over hele hordes met meiden, misschien hooguit vijf of zes meiden in totaal, wat nog best veel is... Just saying tho, omdat ik er over na aan het denken was

    Ik zoek ondertussen ook nog relaties denk ik voor Remus, ik maak hem vanavond nog af :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik vind die tweede zin best grappig eigenlijk, omdat ik genoeg meiden ken die Friends With Benefits juist begonnen zijn omdat ze kwetsbaar waren, bevestiging nodig hadden, iemand die tegen hen aansliep, iemand die hen het gevoel gaf dat ze er wel toe doen, of iemand om te bewijzen te bewijzen, dus kwa dat ken ik meer meiden die kwetsbaar zijn met Friends with Benefits, Dan meiden die dat niet zijn :').
    Note; ik heb het hier niet over hele hordes met meiden, misschien hooguit vijf of zes meiden in totaal, wat nog best veel is... Just saying tho, omdat ik er over na aan het denken was

    Ik zoek ondertussen ook nog relaties denk ik voor Remus, ik maak hem vanavond nog af :')


    Huh, serieus? Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Voor mij linkt het in mn hoofd niet helemaal, dus daarom zei ik dat (: Zo heb ik er nog niet tegenaan gekeken, maar dat snap ik inderdaad wel. Het was ook helemaal niet vervelend bedoelt hoor! Ik heb ook wel eens dat ik om een relatie vraag en achteraf denk van wacht, dit past helemaal niet bij mijn personage... Daarom zei ik het ^^

    Maar goed, dan houd ik mn mond erover want zo snap ik het inderdaad wel ^^

    Ik heb mijn characters open voor je, ik zal even kijken. Heb jij al suggesties?


    Spinning around, I'm weightless.

    Growlithe schreef:
    (...)

    Ik vind die tweede zin best grappig eigenlijk, omdat ik genoeg meiden ken die Friends With Benefits juist begonnen zijn omdat ze kwetsbaar waren, bevestiging nodig hadden, iemand die tegen hen aansliep, iemand die hen het gevoel gaf dat ze er wel toe doen, of iemand om te bewijzen te bewijzen, dus kwa dat ken ik meer meiden die kwetsbaar zijn met Friends with Benefits, Dan meiden die dat niet zijn :').
    Note; ik heb het hier niet over hele hordes met meiden, misschien hooguit vijf of zes meiden in totaal, wat nog best veel is... Just saying tho, omdat ik er over na aan het denken was

    Ik zoek ondertussen ook nog relaties denk ik voor Remus, ik maak hem vanavond nog af :')


    Michelangelo zijn innerlijk staat erin steekwoorden, dus ik zal eventjes later kijken heheh


    kip is lekker daarom heet ik drumstick