• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, het is waarschijnlijk officieel dat de koffer niet meer terug gaat komen. Daar gaan al mijn net gekochte kleren, favoriete shirts, opladers voor mijn apparaten etc. Ik snap niet wat ik de wereld heb aangedaan, dat ik zoveel pech verdien, zucht. Meh. Wees de koffieboon Anna, niet opgeven.


    Happy Birthday my Potter!

    Als jullie een meisje met een zwarte top, felblauwe short en Monster Energy cap zien die als een retard zit te lachen; gefeliciteerd je hebt me gevonden.


    26 - 02 - '16

    Bekrompen reacties zeg..


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Stop met zo dramatisch doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb je al lang door. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kijk, als ik zelf om zes uur in de ochtend ga slapen, is dat oké en voel ik me niet moe als ik een paar uur slaap. Als ik geteisterd word door muggen is dat een ander verhaal en zal ik de hele dag chagrijnig zijn. STARTING NOW.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een simpel antwoord van jou is ook teveel verwacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij gunt me gewoon mijn rijbewijs niet, zo'n slechte rit had ik niet gereden...
    Slechte examinator ben je! Paniekzaaier


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    GredWeasley schreef:
    Oké, het is waarschijnlijk officieel dat de koffer niet meer terug gaat komen. Daar gaan al mijn net gekochte kleren, favoriete shirts, opladers voor mijn apparaten etc. Ik snap niet wat ik de wereld heb aangedaan, dat ik zoveel pech verdien, zucht. Meh. Wees de koffieboon Anna, niet opgeven.


    Oh nee! Waarom?

    Villainess schreef:
    (...)

    Oh nee! Waarom?


    Ze hebben onze koffer kwijt gemaakt en nu aangegeven dat het tijd is om te gaan claimen, aka dat hij dus niet meer terug gaat komen. Ik had nét twee korte broeken gevonden die ik goed paste, zitten in die koffer. En mijn Dory shirt zat er ook in. En mijn patronus shirt. Dat waren like mijn favoriete shirts. Ik had ze echt best wel heel erg nieuw. En nog andere dingen dus, maar damn, ik baal echt van die bepaalde dingen, want de kans dat ik dat nog ga vinden is like mini. Ik weet dat ik geen waarde moet hechten aan spullen, maar mijn fandom shit is normaal juist hetgeen dat mij door dingen heen trekt :/ Ik voel mij gewoon echt even heel kut hierdoor. En ik kan ook nog steeds mijn foto's niet op mijn laptop zetten of het apparaat opladen (had helemaal foto's gemaakt van bomen die lijken op ananassen voor het ananas topic en heb nog vet veel andere mooie foto's). En mijn mobiel kan enkel nog opgeladen worden aan een raar universeel ding. En mijn iPod kan ook niet meer opgeladen worden. Merp ik word hier echt sad van. Normaal krijgen mensen hun koffer meestal wel terug als hij kwijt is. Waarom wij niet? Waar is hij dan in Merlijnsnaam?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ze hebben onze koffer kwijt gemaakt en nu aangegeven dat het tijd is om te gaan claimen, aka dat hij dus niet meer terug gaat komen. Ik had nét twee korte broeken gevonden die ik goed paste, zitten in die koffer. En mijn Dory shirt zat er ook in. En mijn patronus shirt. Dat waren like mijn favoriete shirts. Ik had ze echt best wel heel erg nieuw. En nog andere dingen dus, maar damn, ik baal echt van die bepaalde dingen, want de kans dat ik dat nog ga vinden is like mini. Ik weet dat ik geen waarde moet hechten aan spullen, maar mijn fandom shit is normaal juist hetgeen dat mij door dingen heen trekt :/ Ik voel mij gewoon echt even heel kut hierdoor. En ik kan ook nog steeds mijn foto's niet op mijn laptop zetten of het apparaat opladen (had helemaal foto's gemaakt van bomen die lijken op ananassen voor het ananas topic en heb nog vet veel andere mooie foto's). En mijn mobiel kan enkel nog opgeladen worden aan een raar universeel ding. En mijn iPod kan ook niet meer opgeladen worden. Merp ik word hier echt sad van. Normaal krijgen mensen hun koffer meestal wel terug als hij kwijt is. Waarom wij niet? Waar is hij dan in Merlijnsnaam?


    Echt superkut voor je


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou, dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwen, zeg.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ze hebben onze koffer kwijt gemaakt en nu aangegeven dat het tijd is om te gaan claimen, aka dat hij dus niet meer terug gaat komen. (...)


    He bah, dat suckt donkeyass.


    Heaven is a place that we all have

    Vriendjespolitiek :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ze hebben onze koffer kwijt gemaakt en nu aangegeven dat het tijd is om te gaan claimen, aka dat hij dus niet meer terug gaat komen. Ik had nét twee korte broeken gevonden die ik goed paste, zitten in die koffer. En mijn Dory shirt zat er ook in. En mijn patronus shirt. Dat waren like mijn favoriete shirts. Ik had ze echt best wel heel erg nieuw. En nog andere dingen dus, maar damn, ik baal echt van die bepaalde dingen, want de kans dat ik dat nog ga vinden is like mini. Ik weet dat ik geen waarde moet hechten aan spullen, maar mijn fandom shit is normaal juist hetgeen dat mij door dingen heen trekt :/ Ik voel mij gewoon echt even heel kut hierdoor. En ik kan ook nog steeds mijn foto's niet op mijn laptop zetten of het apparaat opladen (had helemaal foto's gemaakt van bomen die lijken op ananassen voor het ananas topic en heb nog vet veel andere mooie foto's). En mijn mobiel kan enkel nog opgeladen worden aan een raar universeel ding. En mijn iPod kan ook niet meer opgeladen worden. Merp ik word hier echt sad van. Normaal krijgen mensen hun koffer meestal wel terug als hij kwijt is. Waarom wij niet? Waar is hij dan in Merlijnsnaam?


    Sorry, ik loop even scheef, maar patronus shirt? I'm curious c:
    Wat ontzettend kut tho. Ik snap ook nooit waar die verloren dingen van het vliegveld heen gaan. Ik bedoel, loop straks iemand anders in jouw kleding of zoiets? Ik snap dat het natuurlijk niet alle emotionele waarde vergoed, maar krijg je wel een schadevergoeding?