• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)

    Snap ik, maar aandacht maakt het alleen maar erger. Gevalletje van 'iedere vorm van aandacht is goed', het beste is om gewoon Let It Go te zingen.


    Aah, degene is toch algauw gevlucht. Ik vind het dan nu belangrijker naar Adnane te laten zien dat de meesten op Q dit niet kunnen waarderen, hoe triest het misschien ook klinkt. Maar niet iedereen hier is zo kinderachtig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn moeder net: Hoe maak je een screenshot?
    Zo leuk om mijn moeder eens dingen te leren

    // Mensen zijn vaak stoerder achter hun schermpje dan in het echt. Melden, het laten gaan en er verder geen aandacht aan geven is het beste wat je kan doen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Villainess schreef:
    (...)

    Aw haha, dat is lief van je om te zeggen c:
    Ik heb even pogaça gegoogled en yum, dat ziet er lekker uit ^^


    Jaa, super lekker!

    Ik ben het met Wampus eens. Dat noemt zich dan volwassen, lol.


    Your make-up is terrible

    omfg haaaha. hij/zij nam niet eens de moeite om mijn username juist te schrijven.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 21:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    omfg haaaha. hij/zij nam niet eens de moeite om mijn username juist te schrijven.

    Hij was vast fan van je, gezien hij like 10 keer op je profiel keek. (':

    Articuno schreef:
    (...)
    Hij was vast fan van je, gezien hij like 10 keer op je profiel keek. (':


    not to mention, op alles heeft hij gereageerd.

    12 pb's over gastenboekberichten en reacties ppl :'D


    Heaven is a place that we all have

    Im curious Ik wil niet mensen boos maken...

    ...Maar beledigde die persoon waar zij/hij op doelde wel echt achter de rug om?

    dat is best lullig namelijk (zip)


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Petit schreef:
    (...)

    not to mention, op alles heeft hij gereageerd.

    12 pb's over gastenboekberichten en reacties ppl :'D

    Wat een zielepoot. :W
    Screenshot het voor bewijs (:

    Moeder: ''Wil je alsjeblieft stoppen met verkouden zijn?! Ik word er nu een beetje zemel ziek van!''

    Nee ik ben het voor mijn plezier -.-'
    Ik kan er niks aan doen dat m'n kinderen op stage alles aan me afsmeren als ze een knuffel geven en de airco van het vliegtuig op bevriezen stond


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rothschild schreef:
    Im curious Ik wil niet mensen boos maken...

    ...Maar beledigde die persoon waar zij/hij op doelde wel echt achter de rug om?

    dat is best lullig namelijk (zip)


    Nee, volgens mij heeft hij last van waanideeën. Waarom zou je anders iemand die 10 jaar jonger is zo blijven aanvallen en bitter zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, volgens mij heeft hij last van waanideeën. Waarom zou je anders iemand die 10 jaar jonger is zo blijven aanvallen en bitter zijn.


    Ik ken het geval niet Ik zou het ook vervelend vinden als ik achter mijn rug om beledigd zou worden, ondanks leeftijd hoor.

    Anywho iedereen zou gewoon respect voor elkaar moeten hebben en ik vind het verkeerd om maar meteen een conclusie te trekken

    But im just a newbie


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    (...)

    Ik ken het geval niet Ik zou het ook vervelend vinden als ik achter mijn rug om beledigd zou worden, ondanks leeftijd hoor.

    Anywho iedereen zou gewoon respect voor elkaar moeten hebben en ik vind het verkeerd om maar meteen een conclusie te trekken

    But im just a newbie


    Beledigen of niet, je hoort een ander ook niet openbaar op het forum zo neer te zetten als slecht persoon. Ben het helemaal met je eens; je zou niets slechts moeten zeggen over een ander achter z'n rug om en ik snap dat ze dan kwaad is, maar dit is ook niet oké.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    (...)

    Beledigen of niet, je hoort een ander ook niet openbaar op het forum zo neer te zetten als slecht persoon. Ben het helemaal met je eens; je zou niets slechts moeten zeggen over een ander achter z'n rug om en ik snap dat ze dan kwaad is, maar dit is ook niet oké.


    Helemaal mee eens ja!
    ik ben geen echte forum persoon, maar iedereen viel meteen aan en ik dacht alleen maar aan wat er voorgevallen zou zijn, en wat voor belediging
    Altijd twee kanten aan een verhaal :)


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    People, just let it go.


    Heaven is a place that we all have

    I miss you. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •