• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ha ha ha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rothschild schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens ja!
    ik ben geen echte forum persoon, maar iedereen viel meteen aan en ik dacht alleen maar aan wat er voorgevallen zou zijn, en wat voor belediging
    Altijd twee kanten aan een verhaal :)


    Aja, ik ben ook niet heel veel op het forum en weet niet wat er gaande is, zijn allemaal aannames (wat natuurlijk ook niet oké is) maar geroddel of niet, iemand zo neerzetten is niet oké.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wanneer je met je hele familie bent en iemand begint voor de lol over wiet en ze gaan aan iedereen vragen of ze blowen en jij bent een effin slechte leugenaar als je nerveus wordt hahahahahahahahah


    Caution first, always.

    weer een deeltje klaar !!
    verschrikkelijk veel pijn in mijn enkels
    zometeen nog een paar bladzijdes lezen uit een boek
    daarna slapen
    alvast trusten ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Meer dan 10k in twee dagen geschreven, schouderklopje voor mezelf. En bijna het verhaal afgerond. Mijn eerste serieuze verhaal ever woohoo. Met voorruitzicht op een tweede deel, omfg.
    Wel een personage vermoord. Cryyyy. Rip. :c

    als mijn telefoonhoesje morgen niet aankomt, dan steek ik iemand


    Heaven is a place that we all have

    Hoe kan mijn batterij van 1% naar 9% gaan in nog geen minuut tijd?
    Vaag ding...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik hoef letterlijk nog zo afschuwelijk weinig voor mijn verhaal voordat de eerste draft echt af is maar het werkt niet? Het is niet eens dat de laatste loodjes het zwaarst zijn, het is dat ik de laatste loodjes gewoon niet meer til? Jip, waarom.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb morgen een date met een Fransman en het maakt me veer nerveuzer dan met een Nederlander daten, hahaha. Waarschijnlijk ben ik ook echt 3 koppen groter ofzo:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shawn schreef:
    (...)

    Aja, ik ben ook niet heel veel op het forum en weet niet wat er gaande is, zijn allemaal aannames (wat natuurlijk ook niet oké is) maar geroddel of niet, iemand zo neerzetten is niet oké.


    De persoon is dan ook niet voor niets al eerder geband. Just saying. Ik kies trouwens geen kant o.i.d, laat dat even duidelijk zijn (ik accepteer dit noch het achter de rug om praten dus ja), maar ik heb wel een sterke mening wat cyberpesten betreft.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Petit schreef:
    als mijn telefoonhoesje morgen niet aankomt, dan steek ik iemand


    Me please. Right trough the heart ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wat voel ik me gesteund. Jezus. Jammer dat naast online vrienden op Q niemand aan me denkt of me steunt ofzo.

    Petit schreef:
    als mijn telefoonhoesje morgen niet aankomt, dan steek ik iemand

    Jij gaat niemand steken, behalve morgen een vette, grote steak halen voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Me please. Right trough the heart ^^


    no you are fun


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    (...)

    no you are fun

    And so done with the world and living in it


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.