• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop toch zo dat ik morgen eindelijk mijn rijbewijs haal....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Graag gedaan (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Zoveel te doen. Geen zin.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Adventure time! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopelijk mag je vandaag alweer naar huis. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bianca is een meme geworden die totaal bij mij past.


    Your make-up is terrible

    Mijn god ik heb een zieke mind... Dit verhaal is letterlijk bij mij opgekomen tijdens het snijden van kip en nu verwerk ik dat in het verhaal van de hoofdpersoon? o.o

    "Ken je dat gevoel wanneer je vlees snijd en je nadenkt hoe het zou zijn als je dat bij een mens zou doen? Zou het hetzelfde voelen of misschien beter? Het begon bij mij tijdens het snijden van een stuk kip. Hoe het mes vloeiend door het stuk gevogelte ging, zette mij aan het denken: Wat als ik dit bij een persoon zou doen, zou ik dan voldoening krijgen? Zou het gevoel van dwang over gaan na een keer, of zou het gevoel aanhouden? Er was maar een manier om erachter te komen en dit was het proberen... en het lukte. Mijn God, wat voelde dat goed! Niemand weet dat ik het ben en bij iedere persoon die ik heb omgebracht leg ik een afgehakt kippenpootje, omdat dat dier mij op dit idee heeft gebracht. Ze noemen mij ook wel de kippenmoordenaar."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Mijn god ik heb een zieke mind... Dit verhaal is letterlijk bij mij opgekomen tijdens het snijden van kip en nu verwerk ik dat in het verhaal van de hoofdpersoon? o.o

    "Ken je dat gevoel wanneer je vlees snijd en je nadenkt hoe het zou zijn als je dat bij een mens zou doen? Zou het hetzelfde voelen of misschien beter? Het begon bij mij tijdens het snijden van een stuk kip. Hoe het mes vloeiend door het stuk gevogelte ging, zette mij aan het denken: Wat als ik dit bij een persoon zou doen, zou ik dan voldoening krijgen? Zou het gevoel van dwang over gaan na een keer, of zou het gevoel aanhouden? Er was maar een manier om erachter te komen en dit was het proberen... en het lukte. Mijn God, wat voelde dat goed! Niemand weet dat ik het ben en bij iedere persoon die ik heb omgebracht leg ik een afgehakt kippenpootje, omdat dat dier mij op dit idee heeft gebracht. Ze noemen mij ook wel de kippenmoordenaar."



    Dit klinkt best goed!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    (...)


    Dit klinkt best goed!

    Heb zojuist het proloog gemaakt, hahah. Maar ik denk dat ik deze eerst even wil vorderen voor ik hem online gooi. Je zou wel al mogen lezen van mij, dan kan ik een pb sturen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ 'De kippenmoordenaar.' Ik lag om :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    ^ 'De kippenmoordenaar.' Ik lag om :'D


    Hahah, en dat te bedenken dat het een heel serieus verhaal moet worden :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeetje :W


    26 - 02 - '16

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Hahah, en dat te bedenken dat het een heel serieus verhaal moet worden :W

    Ik weet het, maar die naam alleen al lag ik om. Sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Heb zojuist het proloog gemaakt, hahah. Maar ik denk dat ik deze eerst even wil vorderen voor ik hem online gooi. Je zou wel al mogen lezen van mij, dan kan ik een pb sturen? c:


    Herkenbaar. Ik wil ook altijd vooruit schrijven voordat ik het online zet. Ik ben wel benieuwd naar je verhaal. Ondanks dat de titel "kippenmoordenaar" inderdaad wel grappig is.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar die naam alleen al lag ik om. Sorry.


    Hahah maakt niet uit hoor ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.