• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ze hebben onze koffer kwijt gemaakt en nu aangegeven dat het tijd is om te gaan claimen, aka dat hij dus niet meer terug gaat komen. Ik had nét twee korte broeken gevonden die ik goed paste, zitten in die koffer. En mijn Dory shirt zat er ook in. En mijn patronus shirt. Dat waren like mijn favoriete shirts. Ik had ze echt best wel heel erg nieuw. En nog andere dingen dus, maar damn, ik baal echt van die bepaalde dingen, want de kans dat ik dat nog ga vinden is like mini. Ik weet dat ik geen waarde moet hechten aan spullen, maar mijn fandom shit is normaal juist hetgeen dat mij door dingen heen trekt :/ Ik voel mij gewoon echt even heel kut hierdoor. En ik kan ook nog steeds mijn foto's niet op mijn laptop zetten of het apparaat opladen (had helemaal foto's gemaakt van bomen die lijken op ananassen voor het ananas topic en heb nog vet veel andere mooie foto's). En mijn mobiel kan enkel nog opgeladen worden aan een raar universeel ding. En mijn iPod kan ook niet meer opgeladen worden. Merp ik word hier echt sad van. Normaal krijgen mensen hun koffer meestal wel terug als hij kwijt is. Waarom wij niet? Waar is hij dan in Merlijnsnaam?




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet eens helpen een plaat aan te duwen zonder dat ie weg springt. I'm stupid. Een nutteloos wicht. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)

    Sorry, ik loop even scheef, maar patronus shirt? I'm curious c:
    Wat ontzettend kut tho. Ik snap ook nooit waar die verloren dingen van het vliegveld heen gaan. Ik bedoel, loop straks iemand anders in jouw kleding of zoiets? Ik snap dat het natuurlijk niet alle emotionele waarde vergoed, maar krijg je wel een schadevergoeding?


    Een bordeaux rood shirt met James/Prongs/de patronus van Harry er groot op en dan Expecto Patronum.

    Jap we hebben een bagage verzekering dus we kunnen alles claimen gelukkig. Anders was ik echt gaan huilen haha.


    Happy Birthday my Potter!

    MIJN DUITSLAND TENUE IS BINNEN EN OH MY GOD ZELFS DE GELE FIFA PATCH VAN HUN 2014 WORLD CHAMPIONS ZIT ER OP EN HET BROEKJE PAST OOK GEWOON EN DE DETAILS ZIJN ZO PRACHTIG EN EN EN OMG IK GA DIT ZO VAAK DRAGEN WANT FUCK HET FEIT DAT IK NEDERLANDS BEN; GO DUITSLAND


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'Het komt hopelijk niet over alsof ik niet wil komen'

    Twee dagen geleden niet nee. Nu wel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vraag me echt af of je zijn hoertje bent.

    // Het is veel te warm om je nagels te lakken en haar te verven.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 13:32 ]

    Animato schreef:
    Ik kan niet eens helpen een plaat aan te duwen zonder dat ie weg springt. I'm stupid. Een nutteloos wicht. (no_chears)

    Dat ben je helemaal niet. Ik begrijp dat er soms zulke gedachten kunnen komen, meerderen hebben ze, maar dat betekent niet dat het waar is. Je bent geweldig!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En ik zit alweer in groepschat nummer 6 :|


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Swampert schreef:
    (...)
    Dat ben je helemaal niet. Ik begrijp dat er soms zulke gedachten kunnen komen, meerderen hebben ze, maar dat betekent niet dat het waar is. Je bent geweldig!


    Thank you. <3
    Ik ben alleen vandaag dusdanig klunzig bezig dat het me vreselijk frustreert -wat het natuurlijk alleen maar erger maakt. Duss vandaag ben ik niet zo happy met mezelf. :x :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)
    Thank you. <3
    Ik ben alleen vandaag dusdanig klunzig bezig dat het me vreselijk frustreert -wat het natuurlijk alleen maar erger maakt. Duss vandaag ben ik niet zo happy met mezelf. :x :')

    Dat kan. Zulke dagen bestaan er, helaas. Maakt het niet minder vervelend tho. Als je maar weet dat, hoewel je een kutdag hebt, er mensen zijn die je nog steeds geweldig vinden. Like moi!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    (...)
    Dat kan. Zulke dagen bestaan er, helaas. Maakt het niet minder vervelend tho. Als je maar weet dat, hoewel je een kutdag hebt, er mensen zijn die je nog steeds geweldig vinden. Like moi!


    Dankjewel. That's very sweet. (heart2)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus mens, is anderen judgen je enige hobby of zo?


    Caution first, always.

    Waarom is Gravity Falls zo leuk? :')


    What would Emma do?

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Een bordeaux rood shirt met James/Prongs/de patronus van Harry er groot op en dan Expecto Patronum.

    Jap we hebben een bagage verzekering dus we kunnen alles claimen gelukkig. Anders was ik echt gaan huilen haha.


    Dat klinkt inderdaad geweldig, damn wat jammer :c

    Waarom ben ik zo zenuwachtig


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt