• Zojuist in München, Duitsland een nieuwe terroristische aanval.

    http://www.nu.nl/buitenland/4297261/doden-bij-schietpartij-bij-winkelcentrum-in-munchen.html

    Meerdere mensen zijn vrijdag omgekomen bij een schietpartij bij een winkelcentrum in de Duitse stad München. De schutter is mogelijk nog in het pand.
    De schietpartij was bij het winkelcentrum Olympia in het noorden van de stad, meldt de lokale krant Abendzeitung. Op videobeelden is te zien dat een aantal mensen wegrent.

    De politie heeft aan de krant Suddeutsche Zeitung bevestigd dat er doden zijn gevallen. Honderden politieagenten zijn ter plaatse. Ook is er een helikopter ingezet. De schutter is vermoedelijk nog aanwezig.

    Een onbekend aantal mensen is gewond geraakt. Volgens persbureau AFP is er zeker een dode gevallen en zijn er tien mensen gewond geraakt.

    Terrorist
    Volgens een getuige heeft een terrorist zeker dertig keer om zich heengeschoten. Daarbij zouden 15 mensen zijn omgekomen. De berichten zijn niet bevestigd.

    De politie heeft de ruime omgeving afgezet. Ook de brandweer is op locatie. Medewerkers van het winkelcentrum mogen het pand niet verlaten.

    Politie
    De politie roept mensen op weg te blijven van het winkelcentrum. Op Twitter laat de lokale politie weten dat er nog geen officiële informatie is. "Gelieve niet te speculeren. Dat zorgt alleen maar voor paniek."

    Meer informatie volgt.


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Mijn eerste reactie op dit punt is "niet alweer" en dat zegt zoveel trieste dingen over de hele situatie tegenwoordig, maar bah. Bah. Dat het steeds vaker gebeurt, vermindert niets aan de tragedie van ieder incident op zich. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn eerste reactie op dit punt is "niet alweer" en dat zegt zoveel trieste dingen over de hele situatie tegenwoordig, maar bah. Bah. Dat het steeds vaker gebeurt, vermindert niets aan de tragedie van ieder incident op zich. (no_chears)


    Precies mijn gedachte :c


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Ik zag het net en damn... Ik heb geen woorden.


    Your make-up is terrible

    Ik zag net berichten op facebook, verschrikkelijk dit! :/


    What would Emma do?

    Ik zag het net idd ook :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben ervan geschrokken aangezien ik eergisteren nog in München was. Godzijdank dat ik net op tijd weg ben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    De zoveelste schietpartij in een week. Ik word er echt ziek van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen woorden voor. Het bericht dat er wéér een aanval is, komt niet echt onverwachts, maar de gevoelens die het met zich meebrengen worden met elk bericht zwaarder. En dan ook nog de hele discussies die er omheen ontstaan, te ziek voor woorden. Iedereen schuift de schuld in elkaar schoenen, het ene geloof botst met het andere, en het geweld gaat ondertussen maar verder.
    Nou, ja, ik zou er echt een heel verhaal over kunnen typen, maar ik denk dat elk woord nog tekort schiet bij gebeurtenissen zoals deze.

    Twee van mijn klasgenoten wonen in München, heb ze gelijk maar een bericht gestuurd...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb net gelezen dat de 15 doden bevestigd zijn.
    Triestig dit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    Heb net gelezen dat de 15 doden bevestigd zijn.
    Triestig dit.


    Zo veel? Wat vreselijk allemaal... Wanneer stopt het eens...


    What would Emma do?

    En de beelden zijn er ook al van het begin van het schieten.. Wat bezielt zo'n iemand


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    15 mensen omgekomen, iets wat niet had gehoeven...
    Het gaat echt de verkeerde kant op zo
    Het word echt tijd dat het stopt met al die nare toestanden


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vreselijk dit, we horen de laatste tijd haast niks anders meer. Wanneer houd het eens een keer op?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Vreselijk dit, we horen de laatste tijd haast niks anders meer. Wanneer houd het eens een keer op?


    Queer zijn is gewoon alles