• Zojuist in München, Duitsland een nieuwe terroristische aanval.

    http://www.nu.nl/buitenland/4297261/doden-bij-schietpartij-bij-winkelcentrum-in-munchen.html

    Meerdere mensen zijn vrijdag omgekomen bij een schietpartij bij een winkelcentrum in de Duitse stad München. De schutter is mogelijk nog in het pand.
    De schietpartij was bij het winkelcentrum Olympia in het noorden van de stad, meldt de lokale krant Abendzeitung. Op videobeelden is te zien dat een aantal mensen wegrent.

    De politie heeft aan de krant Suddeutsche Zeitung bevestigd dat er doden zijn gevallen. Honderden politieagenten zijn ter plaatse. Ook is er een helikopter ingezet. De schutter is vermoedelijk nog aanwezig.

    Een onbekend aantal mensen is gewond geraakt. Volgens persbureau AFP is er zeker een dode gevallen en zijn er tien mensen gewond geraakt.

    Terrorist
    Volgens een getuige heeft een terrorist zeker dertig keer om zich heengeschoten. Daarbij zouden 15 mensen zijn omgekomen. De berichten zijn niet bevestigd.

    De politie heeft de ruime omgeving afgezet. Ook de brandweer is op locatie. Medewerkers van het winkelcentrum mogen het pand niet verlaten.

    Politie
    De politie roept mensen op weg te blijven van het winkelcentrum. Op Twitter laat de lokale politie weten dat er nog geen officiële informatie is. "Gelieve niet te speculeren. Dat zorgt alleen maar voor paniek."

    Meer informatie volgt.


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Het ergste vind ik nog dat ik er amper van schrik. Je begint het haast te verwachten, wanneer de volgende aanslag/schietpartij komt. Echt vreselijk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    as we all live together in peace, would the world then not a good place to live ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    En nog een schietpartij/aanslag. Dit gebeurt zo vaak tegenwoordig. Eerlijk gezegd word ik er wat apathisch van.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 19:56 ]


    Ex astris, sciencia

    Iwan schreef:
    Het ergste vind ik nog dat ik er amper van schrik. Je begint het haast te verwachten, wanneer de volgende aanslag/schietpartij komt. Echt vreselijk D:


    chaos makes the muse

    Iwan schreef:
    Het ergste vind ik nog dat ik er amper van schrik. Je begint het haast te verwachten, wanneer de volgende aanslag/schietpartij komt. Echt vreselijk D:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben in Duitsland en Tagesschau staat op, maar ze hebben het hier (nog) niet over een terroristische aanslag en er wordt over 3 doden gesproken, dit onbevestigd. Maar op internet en in artikelen gaat het dan weer wel over 15 bevestigde doden enz. Huh.

    Maar echt, de wereld is kapot ofzo. Jemig, alweer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Doden zijn volgens mij echt nog niet bevestigd.

    Ik hoorde wel iets van 3 schutters.


    Your make-up is terrible

    Wij reden net daarvoor door Munchen op weg naar huis. Eng!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Assassin schreef:
    Doden zijn volgens mij echt nog niet bevestigd.

    Ik hoorde wel iets van 3 schutters.


    Klopt, doden nog niet bevestigd. Op Tagesschau spreken ze van 1 tot 3 tot 6 doden, maar dat zijn speculaties.

    De 3 schutters zijn gebaseerd op uitspraken van getuigen, is ook niet zeker


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nos zei minstens 3 doden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maakt niet uit wie het heeft gedaan ook al was het iemand zoals IS of Breivik beiden hebben onmenselijke daden gedaan!

    3 of 15 doden, het zijn er sowieso te veel. Mijn vader zei het net toen hij terugkwam van de winkel, echt verschrikkelijk dit.


    <3

    Derks schreef:
    Ik ben in Duitsland en Tagesschau staat op, maar ze hebben het hier (nog) niet over een terroristische aanslag en er wordt over 3 doden gesproken, dit onbevestigd. Maar op internet en in artikelen gaat het dan weer wel over 15 bevestigde doden enz. Huh.

    Maar echt, de wereld is kapot ofzo. Jemig, alweer.



    Dat was toen wij het nieuws aanzette die zeiden gelijk een aanslag. best naar omdat ook 5 jaar geleden Anders Behring Breivik een aanslag pleegde.

    Iwan schreef:
    Het ergste vind ik nog dat ik er amper van schrik. Je begint het haast te verwachten, wanneer de volgende aanslag/schietpartij komt. Echt vreselijk D:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Derks schreef:
    (...)

    Klopt, doden nog niet bevestigd. Op Tagesschau spreken ze van 1 tot 3 tot 6 doden, maar dat zijn speculaties.

    De 3 schutters zijn gebaseerd op uitspraken van getuigen, is ook niet zeker


    Ik zag wel dat de politie meerdere daders bevestigden, maar niet hoeveel. Ze waren ook een tweede operatie op een andere plek gestart.


    Your make-up is terrible