• Zojuist in München, Duitsland een nieuwe terroristische aanval.

    http://www.nu.nl/buitenland/4297261/doden-bij-schietpartij-bij-winkelcentrum-in-munchen.html

    Meerdere mensen zijn vrijdag omgekomen bij een schietpartij bij een winkelcentrum in de Duitse stad München. De schutter is mogelijk nog in het pand.
    De schietpartij was bij het winkelcentrum Olympia in het noorden van de stad, meldt de lokale krant Abendzeitung. Op videobeelden is te zien dat een aantal mensen wegrent.

    De politie heeft aan de krant Suddeutsche Zeitung bevestigd dat er doden zijn gevallen. Honderden politieagenten zijn ter plaatse. Ook is er een helikopter ingezet. De schutter is vermoedelijk nog aanwezig.

    Een onbekend aantal mensen is gewond geraakt. Volgens persbureau AFP is er zeker een dode gevallen en zijn er tien mensen gewond geraakt.

    Terrorist
    Volgens een getuige heeft een terrorist zeker dertig keer om zich heengeschoten. Daarbij zouden 15 mensen zijn omgekomen. De berichten zijn niet bevestigd.

    De politie heeft de ruime omgeving afgezet. Ook de brandweer is op locatie. Medewerkers van het winkelcentrum mogen het pand niet verlaten.

    Politie
    De politie roept mensen op weg te blijven van het winkelcentrum. Op Twitter laat de lokale politie weten dat er nog geen officiële informatie is. "Gelieve niet te speculeren. Dat zorgt alleen maar voor paniek."

    Meer informatie volgt.


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Er is nog steeds zo weinig bekend, dat vind ik best opvallend in deze tijden


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Rothschild schreef:
    Er is nog steeds zo weinig bekend, dat vind ik best opvallend in deze tijden


    Was ook een oproep, geloof ik. Om niets te posten op social media over wat er aan de hand is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er zijn nu wel 7 doden confirmed.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Iwan schreef:
    (...)

    Was ook een oproep, geloof ik. Om niets te posten op social media over wat er aan de hand is.


    Maarja nature van de mens is om dat toch wel te doen. Stilte is eigenlijk ook wel beter, maar toch wil je weten wat er gebeurd


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    O damn. Mijn tante woont vlakbij München dan komt dit best hard aan.
    Wanneer houd het toch eens op. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iwan schreef:
    Het ergste vind ik nog dat ik er amper van schrik. Je begint het haast te verwachten, wanneer de volgende aanslag/schietpartij komt. Echt vreselijk D:


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of het normaal is, maar is het voor jullie een herkenbaar gevoel dat het eigenlijk al minder indruk maakt dan bijvoorbeeld toen in Parijs? Maakt het niet minder erg, maar toch


    “Anyone who thinks my story is anywhere near over is sadly mistaken.”

    Hoe cru het ook klinkt, ik begin aan dit slechte nieuws te wennen..


    26 - 02 - '16

    Rothschild schreef:
    Ik weet niet of het normaal is, maar is het voor jullie een herkenbaar gevoel dat het eigenlijk al minder indruk maakt dan bijvoorbeeld toen in Parijs? Maakt het niet minder erg, maar toch


    Eerlijk? Dit is voor mij niet echt iets waarvan ik schrok we hebben toen die schietpartij in Alphen aan de Rijn gehad, vriendinnen van mij die in Amerika wonen die sturen me ook soms een berichtje van: D, er is weer een schietpartij op een school.

    Wat me wel bedroeft is dat de schutter 18 jaar is, gewoon dat iemand van 18 jaar al zo de weg kwijt kan zijn. En natuurlijk best eng dat die persoon ook nog jonger dan mij is en al zo'n vreselijke daad heeft begaan.