• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    MT.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Emtee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT ofcoourse yeah


    take risks

    Iemand eventueel interesse in een meer liefdes-relatie of soulmate-like friendship met Isla of Becca?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Iemand eventueel interesse in een meer liefdes-relatie of soulmate-like friendship met Isla of Becca?

    meer even een vraag ahhaha, dat met michelangelo chanelle en becca, heeft becca dan dus de pesthekel aan chanelle? Want dan kan ik chanelle dr op voorbereiden ahaha :Y)


    take risks

    Ik twijfel om nog een 3de personage te maken, maar denk dat dat wat té veel zou zijn.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    meer even een vraag ahhaha, dat met michelangelo chanelle en becca, heeft becca dan dus de pesthekel aan chanelle? Want dan kan ik chanelle dr op voorbereiden ahaha :Y)


    Becca zal inderdaad een behoorlijke grote hekel hebben aan Chan, dus die moet maar blij zijn dat zij niet een kamer delen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    naestivate schreef:
    Ik twijfel om nog een 3de personage te maken, maar denk dat dat wat té veel zou zijn.


    Mhhh het kan, maar het is wel wat meer werk.. je moet doen waar je je prettig bij voelt!


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    (...)

    Becca zal inderdaad een behoorlijke grote hekel hebben aan Chan, dus die moet maar blij zijn dat zij niet een kamer delen :')

    jaaa pfoe anders hele huis kadoek boemboem :P


    take risks

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Mhhh het kan, maar het is wel wat meer werk.. je moet doen waar je je prettig bij voelt!


    Hmh, als iemand misschien nog een idee heeft voor een personage, dus bijvoorbeeld voor een relatie met hun personage wil ik wel nog een maken. Maar anders heb ik ook niet echt inspiratie voor een derde perso.

    Ik laat Cale denk ik vallen.. Mijn bereik is slechter dan ik dacht en drie personages wordt dan een beetje lastig. :c

    Edit: Marlene staat btw niet bij de kamerindeling. :'D

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 20:09 ]


    -

    Nu is Isaiah kamergenootloos.

    Supine schreef:
    Ik laat Cale denk ik vallen.. Mijn bereik is slechter dan ik dacht en drie personages wordt dan een beetje lastig. :c

    Edit: Marlene staat btw niet bij de kamerindeling. :'D

    Oh huh, ik pas m aan! Komt in ieder geval mooi uit hehe

    En dat komt in orde, dan komt er een driepersoons kamer (: hen je een voorkeur?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)
    Oh huh, ik pas m aan! Komt in ieder geval mooi uit hehe

    En dat komt in orde, dan komt er een driepersoons kamer (: hen je een voorkeur?


    Haha, hoezo?

    Eh, nee hoor. :')


    -

    Supine schreef:
    (...)

    Haha, hoezo?

    Eh, nee hoor. :')


    De meisjes waren oneven
    Een sorry, slordig, die was voor naestivate haha


    Spinning around, I'm weightless.