• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    PHOENIX' RELATIES EN INDRUKKEN

    17 | Student Council & Track and Field | Huntington Beach
    Ik zal deze rustig invullen, aangezien in niet alles meer weet (':
    • Gabriella Fay Cunningham — Goede vrienden, tekst
    • Chanelle Isolde Rhyne —
    • Josephine Victoria Junebug Masters —
    • Elizabeth Mary Green — Beste vriendin, tekst
    • Rebecca Keegan Chamberlain — Prille vriendschap
    • Veranique Wren Kytson —

    • Brian McElroy —
    • Isaiah Gideon Smeath — Toekomstige liefdesinteresse
    • Michelangelo Dante Bocelli — Neef, vaders kant. Goede band.
    • Oliver James Bennett —
    • Gabriël Alex Hamilton — "Boyfriend", tekst
    • Elijah Dashiell Graines —
    • Dallas Sylvester Wood — Trainingsvrienden, tekst

    Ik neem aan dat alles mbt Hogwarts toekomstig is?
    • Lily Evans —
    • Marlene McKinnon —
    • Alice Longbottom —
    • Isla Eilidh DeForest —

    • James Potter —
    • Remus Lupin —
    • Sirius Black —
    • Cale Anthony Seaton —
    • Preston Royce Alcott —
    • Christian Benjamin Donovan —


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Aan iedereen die net voorgesteld is:
    Ik ga ze zo even allemaal bekijken en dan hier ideeën gooien c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het idee dat er nu best wel veel toekomstige dingen worden afgesproken...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik heb het idee dat er nu best wel veel toekomstige dingen worden afgesproken...


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Eerste indrukken (muggles) en relaties (wizards & witches) voor Kennedy:


    Gabriella Fay Cunningham —
    • Chione Rania Bashandi — Ik verwacht niet dat ze veel met elkaar om zullen gaan, maar dat ze wel vriendelijk tegen elkaar zijn. Misschien zitten ze bij sommige vakken naast elkaar en dat is dan ook prima, maar verder zijn ze niet erg close?
    • Chanelle Isolde Rhyne — Ze lijken ergens wel op elkaar, dus misschien kunnen ze vrienden worden?
    • Josephine Victoria Junebug Masters —
    • Elizabeth Mary Green —
    • Rebecca Keegan Chamberlain —
    • Veranique Wren Kytson —
    • Phoenix Gabrielle Di Mercurio — Kennedy zal haar wel prima vinden en zal daardoor vriendelijk zijn tegen haar, maar op de een of andere manier zie ik hen geen vriendinnen zijn.

    • Brian McElroy — Brian is zo'n jongen met wie Kennedy het wel zou kunnen vinden, iemand die ze graag zou plagen door flauwe opmerkingen te maken. Misschien toekomstige vrienden?
    • Isaiah Gideon Smeath — Kennedy zal hem niet zo fantastisch vinden en dat uit ze graag door ook echt niet aardig te doen, maar ze zal waarschijnlijk geen echte goede reden hebben om hem niet te mogen dus ze zal zichzelf misschien wel betrappen op lachen om zijn grappen, wat ze dan dus heel irritant vindt.
    • Michelangelo Dante Bocelli — Ik denk dat Kennedy en Michel (even afgekort) een topduo kunnen maken, twee van die vrolijkerds met humor.
    • Oliver James Bennett —
    • Gabriël Alex Hamilton — Kennedy zal hem erg interessant vinden, juist omdat hij zo anders is als zij en dat fascineert haar. Ze zal dan misschien contact met hem proberen te zoeken, ondanks dat ze niet zo goed weet hoe.
    • Elijah Dashiell Graines —
    • Dallas Sylvester Wood —

    • Lily Evans — Ik zie Lily wel een beetje als een soort "moederfiguur" voor Kennedy. Natuurlijk niet letterlijk, maar iemand die net wat verstandiger is dan Kennedy en haar dus kan helpen bij sommige vakken, omdat Kennedy echt niet overal goed in is.
    • Marlene McKinnon — Vriendinnen vanuit Hogwarts?
    • Alice Longbottom — Weinig informatie
    • Isla Eilidh DeForest — Vriendinnen

    • James Potter —
    • Remus Lupin —
    • Sirius Black —
    • Cale Anthony Seaton —
    • Preston Royce Alcott —
    • Christian Benjamin Donovan —

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    Ik heb het idee dat er nu best wel veel toekomstige dingen worden afgesproken...


    I agree


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    Ik heb het idee dat er nu best wel veel toekomstige dingen worden afgesproken...


    Tussen muggles en wizards? ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Er wordt inderdaad veel afgesproken, dat moet ik toegeven. Maar als mensen dat nou graag willen?
    Diegene die verkiezen om tijdens de rpg relaties toe te voegen, dan doen ze dat toch maar gewoon?
    Of ben ik de enige met deze mening.

    naestivate schreef:
    Er wordt inderdaad veel afgesproken, dat moet ik toegeven. Maar als mensen dat nou graag willen?
    Diegene die verkiezen om tijdens de rpg relaties toe te voegen, dan doen ze dat toch maar gewoon?
    Of ben ik de enige met deze mening.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Velaris schreef:
    Ik heb het idee dat er nu best wel veel toekomstige dingen worden afgesproken...


    Jup. Een beetje te veel. Er is zowat al een hele verhaallijn tussen sommige personages. . .
    Ik vind het zelf veel leuker om personages naar elkaar toe te laten groeien en maar twee á drie al van te voren besproken personages te hebben c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Jup. Een beetje te veel. Er is zowat al een hele verhaallijn tussen sommige personages. . .
    Ik vind het zelf veel leuker om personages naar elkaar toe te laten groeien en maar twee á drie al van te voren besproken personages te hebben c:


    Ieder zn eigen voorkeur c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Nee, ook gewoon tussen muggle-muggle en wizard/witch - wizard/witch.
    Natuurlijk mogen mensen zelf beslissen of ze dat willen, maar ik vind het persoonlijk nooit erg leuk om mee te doen aan een RPG als er van te voren al veel vast staat dat bepaalde mensen een (liefdes)relatie krijgen met een ander. Het is nogal shitty als je dat zelf dan niet voor een personage hebt, want dan val je er nogal snel buiten, naar mijn mening, en het is ook gewoon niet echt leuk om dan mee te doen.

    Ik vind het echt een leuk RPG-idee, maar krijg hierdoor echt grote twijfels of ik nog wel mee zal doen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Jup. Een beetje te veel. Er is zowat al een hele verhaallijn tussen sommige personages. . .
    Ik vind het zelf veel leuker om personages naar elkaar toe te laten groeien en maar twee á drie al van te voren besproken personages te hebben c:



    Ik ben het hier mee eens, maar goed. Als mensen dit anders willen, moeten ze dat maar doen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Velaris schreef:
    Nee, ook gewoon tussen muggle-muggle en wizard/witch - wizard/witch.
    Natuurlijk mogen mensen zelf beslissen of ze dat willen, maar ik vind het persoonlijk nooit erg leuk om mee te doen aan een RPG als er van te voren al veel vast staat dat bepaalde mensen een (liefdes)relatie krijgen met een ander. Het is nogal shitty als je dat zelf dan niet voor een personage hebt, want dan val je er nogal snel buiten, naar mijn mening, en het is ook gewoon niet echt leuk om dan mee te doen.


    Maar zijn er al echt dat soort dingen afgesproken dan? Crushes worden vaker afgesproken maar dat hoeft niet wederzijds te zijn (: maar dan stoppen we daar nu toch mee, als zoveel mensen het zo erg vinden


    Spinning around, I'm weightless.