• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    als ik het goed heb hadden elijah en oliver een crush, eli en christian bestgayfriends en oli en chris best friends? En dan isaiah kamergenoot oli en chris?


    take risks

    DSprayberry schreef:
    als ik het goed heb hadden elijah en oliver een crush, eli en christian bestgayfriends en oli en chris best friends? En dan isaiah kamergenoot oli en chris?


    Helemaal juist!


    Spinning around, I'm weightless.

    Zou ik stiekem mogen vragen op welke pagina het staat dat Oli stiekem een huisdier wilde nemen ;x? Ik zie zelf namelijk nergens iets staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Zou ik stiekem mogen vragen op welke pagina het staat dat Oli stiekem een huisdier wilde nemen ;x? Ik zie zelf namelijk nergens iets staan.

    Hij had toen ook nog geen naam haha. Maar ik zal het even opzoeken, als je me niet gelooft (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik loog. Het staat in het rollentopic, pagina 4:

    PecuIiar schreef:
    Ik ga mijn muggle jongen een huisdier binnen laten smokkelen hehehehe.
    En hmmm, ik twijfel ook. Hij zal de illustraties voor het jaarboek doen en... nog iets wat ik nog ga verzinnen hehe.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zat te denken aan zoiets voor de school?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik zat te denken aan zoiets voor de school?

    Perfect!

    naestivate schreef:
    (...)
    Perfect!


    Up with the sun. Gone with the wind.

    naestivate schreef:
    (...)
    Perfect!


    vandaag de hele dag werken en tot en met zeven uur geen wifi, als iemand dus nog een idee heeft voor een relatie, ik reageer niet voor zeven uur :')


    take risks

    Ik zoek voor Oliver eigenlijk nog een ex, waarmee het uit is gegaan nadat zijn zusje was gestorven, dus dat ze misschien nog wel om elkaar geven maar hij hem/haar weg probeert te duwen omdat hij te bang is


    Spinning around, I'm weightless.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kennedy (pagina 11) staat er grotendeels. Is er iemand die een relatie wil met haar?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Kennedy (pagina 11) staat er grotendeels. Is er iemand die een relatie wil met haar?


    Ik heb Isla en Becca?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een cutie! Ik heb Lily voor je, misschien kunnen ze studybuddies zijn? Ik denk dat Eliza dr ook wel zal mogen later ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ziegler schreef:
    Kennedy (pagina 11) staat er grotendeels. Is er iemand die een relatie wil met haar?


    Ik heb Preston (wizard) en Dallas (muggle) voor je?


    That is a perfect copy of reality.