• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    Nee, niet echt. Elijah heeft toch nog geen mannelijke vrienden at the moment haha.

    Hahaha awh, ik kan m bij oli en chris op de kamer gooien maar idk of dat heeeel verstandig is hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Hahaha awh, ik kan m bij oli en chris op de kamer gooien maar idk of dat heeeel verstandig is hehe

    Haha doe maar, ik bereid Isaiah wel al mentaal voor.

    naestivate schreef:
    Nee, niet echt. Elijah heeft toch nog geen mannelijke vrienden at the moment haha.

    ELIJAH HEEFT CHRISTIAN DONT FORGET DONT FORGET :Y)
    edit: laat maar je bedoelde wss isaiah Ahhahahaha

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 20:33 ]


    take risks

    naestivate schreef:
    (...)
    Haha doe maar, ik bereid Isaiah wel al mentaal voor.

    Isaiah X Oli could be interesting


    Spinning around, I'm weightless.

    Chris wilt wel KAMERGENOOT met hem zijn hoor heheheh, gewoon als vrienden :')


    take risks

    Velaris schreef:
    Iemand eventueel interesse in een meer liefdes-relatie of soulmate-like friendship met Isla of Becca?


    Ik heb Dallas voor je met Becca?


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik heb Dallas voor je met Becca?



    Yash, ik reageer zo op je GB.

    Zouden de pagina nummers van de rollen ook nog in de beginpost gezet kunnen worden? Het stond ergens op een pagina van het vorige praattopic, maar dan blijf je alsnog zoeken naar die pagina daar.

    Aaaand. Zijn dieren toegestaan? If not, zou Becca dan wel stiekem een katje mogen hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)


    Yash, ik reageer zo op je GB.

    Zouden de pagina nummers van de rollen ook nog in de beginpost gezet kunnen worden? Het stond ergens op een pagina van het vorige praattopic, maar dan blijf je alsnog zoeken naar die pagina daar.

    Aaaand. Zijn dieren toegestaan? If not, zou Becca dan wel stiekem een katje mogen hebben?


    Als het goed is - zou dat nu geregeld moeten worden, want ik heb voor Brittsel het topic aangepast hahahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Velaris schreef:
    (...)


    Yash, ik reageer zo op je GB.

    Zouden de pagina nummers van de rollen ook nog in de beginpost gezet kunnen worden? Het stond ergens op een pagina van het vorige praattopic, maar dan blijf je alsnog zoeken naar die pagina daar.

    Aaaand. Zijn dieren toegestaan? If not, zou Becca dan wel stiekem een katje mogen hebben?

    Dat ga ik nog doen hehe.

    Ze zijn niet toegestaan - lees de regels - maar ik had in het praattopic ook al gezegd dat ik dat plan al voor oli had eigenlijk haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik kan lastig alles wat op 20 pagina's gezegd wordt onthouden ;D. Maar goed, dan doe ik het wel niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik kan lastig alles wat op 20 pagina's gezegd wordt onthouden ;D. Maar goed, dan doe ik het wel niet.


    Dat snap ik hahaha, en het was ook aan het begin, dus ik snap het wel ^^ misschien kan oli zn kat zwanger raken en begint ie een illegale handel in kittens hehehee


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    ELIJAH HEEFT CHRISTIAN DONT FORGET DONT FORGET :Y)
    edit: laat maar je bedoelde wss isaiah Ahhahahaha

    Haha mijn fout, ik bedoelde inderdaad Isaiah.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Dat snap ik hahaha, en het was ook aan het begin, dus ik snap het wel ^^ misschien kan oli zn kat zwanger raken en begint ie een illegale handel in kittens hehehee

    pfoe gelukkig is christian niet bang voor katten ahhahaha


    take risks

    PecuIiar schreef:
    (...)
    Isaiah X Oli could be interesting

    Oeeh indeed, doe hem maar bij hem op de kamer.