• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Maar zijn er al echt dat soort dingen afgesproken dan? Crushes worden vaker afgesproken maar dat hoeft niet wederzijds te zijn (: maar dan stoppen we daar nu toch mee, als zoveel mensen het zo erg vinden


    Ik las ergens 'toekomstige liefdesrelatie'. Dan hoef je in principe met die twee personages al niks meer te doen, want daar kun je dan niks mee ontwikkelen omdat die dus al verliefd worden op elkaar. Dat is jammer vind ik :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik las ergens 'toekomstige liefdesrelatie'. Dan hoef je in principe met die twee personages al niks meer te doen, want daar kun je dan niks mee ontwikkelen omdat die dus al verliefd worden op elkaar. Dat is jammer vind ik :c


    Die heb ik niet gezien, waar staat die? Dat is inderdaad niet de bedoeling nee. Het moet niet zo zijn dat we alleen maar gaan focussen op de romantische relaties waardoor we gewoon heel veel 1 op 1 dingetjes verzamelen en het nog wel een rpg noemen..
    Ik heb geen problemen met ideeën en dingen plannen, maar wederzijdse liefdes en liefdesrelaties afspreken vind ik ook niet tof


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Maar zijn er al echt dat soort dingen afgesproken dan? Crushes worden vaker afgesproken maar dat hoeft niet wederzijds te zijn (: maar dan stoppen we daar nu toch mee, als zoveel mensen het zo erg vinden


    Crushes, no problemo, die heb je in RL ook gewoon, maar ik volgens mij ook al echt "toekomstige" dingen zien staan. Ik heb bij zulke dingen persoonlijk altijd iets van "start een ORPG", want, naar mijn ervaring, zullen zulke personages toch grotendeels enkel met elkaar optrekken. Plus, in het echte leven weet je toch ook niet op wie je verliefd gaat worden?

    Ik vind het echt een leuk RPG-idee, maar door dit soort dingen twijfel ik altijd of ik nog wel zin heb om mee te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik even wat dingen verduidelijken.
    @ Ziegler Je hebt het vast over de relatie tussen Phoenix x Isaiah? Er staat ook nog helemaal niets vast, we hebben alleen op basis van karakter en interesses de twee personages bij elkaar gezet. Tijdens de rpg kan alles nog veranderen hé. Als Isaiah plotseling iemand anders op het oog heeft? Dit betekent dus niet dat we enkel 1 op 1 gaan rpg'en, integendeel, daar heb ik zelf ook een hekel aan.

    Velaris schreef:
    (...)

    Crushes, no problemo, die heb je in RL ook gewoon, maar ik volgens mij ook al echt "toekomstige" dingen zien staan. Ik heb bij zulke dingen persoonlijk altijd iets van "start een ORPG", want, naar mijn ervaring, zullen zulke personages toch grotendeels enkel met elkaar optrekken. Plus, in het echte leven weet je toch ook niet op wie je verliefd gaat worden?

    Ik vind het echt een leuk RPG-idee, maar door dit soort dingen twijfel ik altijd of ik nog wel zin heb om mee te doen.


    Dat snap ik helemaal, en ik ben het ook niet eens met afspreken dat twee mensen uiteindelijk bij elkaar komen. Daar is ook niks aan. Laten we bij dezen afspreken dat dingen mogen worden afgesproken, en natuurlijk vage ideeën als oh die twee zouden best leuk bevriend kunnen raken etc., helemaal prima, maar echt "die en die worden verliefd" etc niet? Is iedereen dan weer happy?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben nooit unhappy geweest hoor, haha.
    Trouwens even ter verduidelijking, er stond toekomstige liefdesINTERESSE? Er staat dus niet dat ze een koppel worden hé? Want misschien is het zelfs niet wederzijds? Sorry, wou dit gewoon even zeggen.

    Ik wil gewoon leuk en gezellig rpgen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    Mag ik even wat dingen verduidelijken.
    @ Ziegler Je hebt het vast over de relatie tussen Phoenix x Isaiah? Er staat ook nog helemaal niets vast, we hebben alleen op basis van karakter en interesses de twee personages bij elkaar gezet. Tijdens de rpg kan alles nog veranderen hé. Als Isaiah plotseling iemand anders op het oog heeft? Dit betekent dus niet dat we enkel 1 op 1 gaan rpg'en, integendeel, daar heb ik zelf ook een hekel aan.


    Daar heb ik het inderdaad over. Als er niets vaststaat, scheelt dat al een hoop. Echter, kwam het wel zo op me over. Als dat niet zo is, heb ik er geen problemen mee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PecuIiar schreef:
    Ik wil gewoon leuk en gezellig rpgen c:


    Me 2 c:
    *gaat rustig verder met Kennedy*

    Wat vind je trouwens van het idee met Lily?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PecuIiar schreef:
    Ik wil gewoon leuk en gezellig rpgen c:

    Natuurlijk, dat wil iedereen! Trouwens ik snap dat sommigen niet willen dat er dingen vooraf worden afgesproken, zelf vind ik ook dat het leuker is om relaties in de rpg zelf te ontwikkelen, maar wou gewoon even zeggen dat er nog niets vast staat tussen Isaiah en Phoenix.

    @Ziegler Inderdaad, het komt misschien wel anders over als je het leest, maar dat was niet de bedoeling.

    naestivate schreef:
    (...)
    Natuurlijk, dat wil iedereen! Trouwens ik snap dat sommigen niet willen dat er dingen vooraf worden afgesproken, zelf vind ik ook dat het leuker is om relaties in de rpg zelf te ontwikkelen, maar wou gewoon even zeggen dat er nog niets vast staat tussen Isaiah en Phoenix.

    @Ziegler Inderdaad, het komt misschien wel anders over als je het leest, maar dat was niet de bedoeling.


    Geeft helemaal niks! Het is nu verhelderd, dus ik vind het helemaal prima nu c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Me 2 c:
    *gaat rustig verder met Kennedy*

    Wat vind je trouwens van het idee met Lily?


    Vind ik heel leuk, ik zeg doen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga zo de kamerindelingen fixen en de indeling van het huis plannen, en dan kijken van wie de rollen nog af moeten en die mensen even pben, ik hoop aan het einde van de week te kunnen beginnen ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik ga zo de kamerindelingen fixen en de indeling van het huis plannen, en dan kijken van wie de rollen nog af moeten en die mensen even pben, ik hoop aan het einde van de week te kunnen beginnen ^^

    Great!

    PecuIiar schreef:
    Ik ga zo de kamerindelingen fixen en de indeling van het huis plannen, en dan kijken van wie de rollen nog af moeten en die mensen even pben, ik hoop aan het einde van de week te kunnen beginnen ^^


    Ik heb het aldoor druk en ik weet dat het kut smoesjes zijn, maar mijn excuses voor dat ik nog niet verder heb gewerkt aan Michelangelo. Ik zal banavond of morgen kijken of het mij lukt.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick