• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sinds wanneer bellen postbezorgers niet meer aan maar proppen ze alles gewoon in de brievenbus of dumpen ze het bij een ophaalpunt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krolock schreef:
    50K *O*


    Oeh voor je SOTY story?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oeh voor je SOTY story?

    Uhhu ^^ Bijna afgerond

    Krolock schreef:
    (...)
    Uhhu ^^ Bijna afgerond


    Ah vet goed! Gefeliciteerd *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Rivailles schreef:
    Sinds wanneer bellen postbezorgers niet meer aan maar proppen ze alles gewoon in de brievenbus of dumpen ze het bij een ophaalpunt?


    Als het door de brievenbus past, hebben ze alleen een postbode nodig en dat is goedkoper dan een pakjesbezorger. PostNL heeft een afspraak met de Chinezen geloof ik dat bepaalde dingen naar een ophaalpunt gebracht wordt (goedkoper) in plaats van bij je huis afgeleverd.


    Your make-up is terrible

    Sirius/Serious jokes blijven grappig.


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, redelijk. Het is vanavond in Pistoia.


    Ah oké! Dat is ook leuk. Zodra ik paardenraces hoor denk ik aan Siena haha en daar word ik altijd erg gelukkig van


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Verdwijn uit mijn dromen en verdwijn uit mijn leven!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ah vet goed! Gefeliciteerd *O*

    Thanks! (bloos)

    Dratini schreef:
    (...)

    Ah oké! Dat is ook leuk. Zodra ik paardenraces hoor denk ik aan Siena haha en daar word ik altijd erg gelukkig van

    Zag dat die op 2 juli en ergens in augustus zijn, dus ik zit er net tussen in en kan het niet zien, helaas. Moet het maar doen met een kleinschaligere optreden haha.
    Maar ik ga deze week nog wel naar Siena! Nog nooit geweest dus ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 14:45 ]

    Stop eens met rollen maken en ga eens daadwerkelijk meedoen aan een rpg, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Krolock schreef:
    (...)
    Zag dat die op 2 juli en ergens in augustus zijn, dus ik zit er net tussen in en kan het niet zien, helaas. Moet het maar doen met een kleinschaligere optreden haha.
    Maar ik ga deze week nog wel naar Siena! Nog nooit geweest dus ben benieuwd.


    Dat klopt inderdaad, maar als het goed is hangt de sfeer er nog wel erg. Dus alle buurten hebben hun eigen vlaggen hangen, in de winnende buurt staan er vast nog lange tafels waaraan gezamenlijk wordt gegeten enzo. Siena is tezamen met Londen (heel andere categorie natuurlijk) mijn favoriete stad in de hele wereld. Ik hoop dat je het er een beetje leuk hebt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Uhl ik ging net iets nakijken en ik moest bijna huilen toen ik het las. Ik heb helemaal geen zin om te janken. Waarom schrijf ik zo'n *** verhaal. Het is niet eens goed -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Toen was mijn relatie fb officieel x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Toen was mijn relatie fb officieel x)


    Nawh, zo blij voor je (bloos)


    Happy Birthday my Potter!