• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voiles schreef:
    Oke ik wil mezelf nu echt opeten :Y)

    Loveloveloveloveeee de body butter wash chocolate van palmolieve :3

    De rest van de week, aardbei, perzik en vanilla uit proberen


    perzik???


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    Hoe kan ik in vredesnaam zijn afgevallen terwijl ik dagelijks twee en een half stuk taart at? :'D

    -

    En waarom is het internet nog steeds zo vreselijk traag? ;-; Er kan toch niet eindeloos iemand in huis Windows 10 proberen te downloaden? Zoveel computers hebben we nou ook weer niet.


    Heb je Ziggo toevallig? Ik heb Ziggo thuis en hier is het ook niet vooruit te branden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik realiseerde me dat mijn depressie vorig jaar rond deze tijd begon en als ik zie hoe erg het kan worden binnen één jaar ben ik liever een plat plakje op de weg dan nog een jaar zo doorgaan. Laat staan een heel leven. Idk I'm just done with feeling.

    Ik snap je. ;c Je mag tegen me praten als je er behoefte aan hebt <3


    Caution first, always.

    Lichaam wat?

    * gaat zich direct weer zorgen maken *

    I regret my decisions.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Velaris schreef:
    (...)

    Heb je Ziggo toevallig? Ik heb Ziggo thuis en hier is het ook niet vooruit te branden.


    Is Ziggo soms weer bezig? Gisteravond had ik op de laptop geen internet en op mobiel heel sloom en vandaag is het gewoon sloom. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom doe ik nog moeite om af te spreken als je toch altijd weer problemen veroorzaakt en mij daardoor een kut gevoel geeft


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Animato schreef:
    (...)

    Is Ziggo soms weer bezig? Gisteravond had ik op de laptop geen internet en op mobiel heel sloom en vandaag is het gewoon sloom. :/


    Rondom Emmen zijn er sowieso vet veel meldingen van storingen op het moment, Groningen ook overigens.

    http://allestoringen.nl/storing/ziggo/kaart/


    Happy Birthday my Potter!

    Velaris schreef:
    (...)

    Heb je Ziggo toevallig? Ik heb Ziggo thuis en hier is het ook niet vooruit te branden.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Rondom Emmen zijn er sowieso vet veel meldingen van storingen op het moment, Groningen ook overigens.

    http://allestoringen.nl/storing/ziggo/kaart/


    Ughhh, oké, dan zal het daar wel aan liggen. Ik word hier een klein beetje gek van. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Life is cancelled, sorry.


    Your make-up is terrible

    ik moet dit halen.
    It's an achievement omg

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 13:47 ]

    Uhg, ga iemand anders irriteren.

    // Het is niet de bedoeling dat de beha's in de waszakjes blijven zitten om te drogen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 13:56 ]

    Als er iemand is die inzicht wilt in een bepaalde situatie met behulp van mijn tarotkaarten, stel me een vraag via pb. 8D I'm bored. (geen ja/nee vragen en ik kan geen toekomst voorspellen)


    Your make-up is terrible

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Rondom Emmen zijn er sowieso vet veel meldingen van storingen op het moment, Groningen ook overigens.

    http://allestoringen.nl/storing/ziggo/kaart/


    Oh wauw. Damnit. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    50K *O*

    Oke, wat? Is dit een grapje of ben je stiekem toch serieus? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •